nav-left cat-right
cat-right
Εκτύπωση Εκτύπωση 51.641 αναγνώσεις

Ερωτήσεις πιστοποίησης Β΄ επιπέδου

Έπειτα από τα μηνύματα που στείλατε, δημοσιεύω το σύνδεσμο προς ερωτήσεις κατάλληλες για την πιστοποίηση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ.

Τονίζω πως οι ερωτήσεις αφορούν στην πιστοποίηση υποψηφίων επιμορφωτών Β΄ επιπέδου (η οποία ολοκληρώθηκε) και όχι εκπαιδευτικών που παρακολούθησαν προγράμματα σε Κ.Σ.Ε.

Ίσως όμως σας φανούν χρήσιμες. Κάντε κλικ για τις ερωτήσεις εδώ.

25 σχόλια στο “Ερωτήσεις πιστοποίησης Β΄ επιπέδου”

  1. Ο/Η Στέφανος Στάθης λέει:

    Επιμόρφωση επιμορφωτών: 350 ώρες (απαλλαγμένοι από άλλα καθήκοντα)
    Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: 96 ώρες (το πρωί σχολείο)
    Εξετάσεις.
    Επιμορφωτών: 27 από 36 ερωτήσεις (γνωστές από πριν μαζί με τις απαντήσεις τους), χρήση βιβλίων και σημειώσεων για ανάπτυξη γνωστού από πριν σεναρίου.
    Εκπαιδευτικών: 36 από 36 ερωτήσεις (γνωστό ένα μικρό δείγμα, χωρίς απαντήσεις, δημοσιευμένο 3 (τρεις) ημέρες πριν την πρώτη εξέταση, απαγόρευση χρήσης σημειώσεων και άλλων βιβλίων πλην του καθηγητή, ανάπτυξη άγνωστου σεναρίου.
    Το ερώτημά μου είναι γιατί υπάρχουν οι διακρίσεις που αναφέρω στο πιο πάνω κείμενο.

  2. Ο/Η salnk λέει:

    Προφανώς επειδή το ΑΠΣ του προγράμματος επιμόρφωσης επιμορφωτών είναι πολύ πιο απαιτητικό απ” αυτό των επιμορφουμένων εκπαιδευτικών, αφού περιλαμβάνει την επιμόρφωση ενηλίκων και μάλιστα εκπαιδευτικών αλλά και την εκπόνηση εργασιών (13 συνολικά).
    Επιπλέον στην ανάπτυξη του γραπτού θέματος περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός μαθήματος επιμόρφωσης.

    Εγώ συμμετείχα ως υποψήφιος επιμορφωτής και η εμπειρία μου είναι κάκιστη. Το πρόγραμμα εξίσου εξοντωτικό (καθημερινά 6ωρα), η επιμόρφωση μετριότατη, οι εξετάσεις άστα να πάνε (το θέμα της β΄ φάσης πολύ δυσκολότερο απ” αυτό της Α΄ φάσης).

    Πάντως θεωρώ εξίσου απαράδεκτη και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, αφού μέχρι τελευταία στιγμή δεν υπήρχε ενημέρωση, δεν υπήρχαν κίνητρα συμμετοχής, έγινε λάθος επιλογή στο χρόνο έναρξης, ταλαιπωρήθηκαν οι εκπαιδευτικοί με βαρύ πρόγραμμα, ενώ και το επίπεδο επιμόρφωσης είναι αμφισβητήσιμο κάτω απ” αυτές τις συνθήκες.

    Τώρα εάν αναρωτιέσαι γιατί αυτές οι διακρίσεις… πολύ θα ήθελα να μπορούσα να δώσω μια λογική εξήγηση.
    Αλλά όπως φαίνεται αυτοί που το υλοποίησαν άλλα είχαν προτεραιότητες.
    Ας πούμε να προλάβουν να το ολοκληρώσουν μέσα στον Οκτώβριο (αφού πρώτα το καθυστέρησαν 2 χρόνια…).

    Πάντως εάν σκοπεύουν να συνεχίσουν αυτά τα προγράμματα με τον ίδιο τρόπο, καλύτερα να μην ξεκινήσουν ποτέ.

  3. Ο/Η Θεοδώρα Γουρλά λέει:

    Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα επισημαίνετε και όλα αυτά αποθαρρύνουν τους συναδέλφους και για επιμόρφωση και για πιστοποίηση.
    Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Σαλονικίδη για την εξαιρετική δουλειά του στις ερωτήσεις πιστοποίησης. Ενημέρωσα πολλούς συναδέλφους.
    Θεοδώρα Γουρλά, ΠΕ04 Χημικός, ΕΚΦΕ Μαγνησίας

  4. Ο/Η Σοφία Τούλη λέει:

    Συνάδελφοι Καλημέρα, είμαι νηπιαγωγός και έδωσα στις 8/11/2008 για πιστοποίηση αισθάνομαι την ανάγκη να ενημερώσω όσους ενδιαφέρονται. Το ελεύθερο θέμα δεν είναι ελεύθερο. Δηλαδή στη δασκάλα δίπλα μου έπεσε το εξής: Οι 4εποχές και οι επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη δραστηριότητα (Μελέτη περιβάλλοντος Γ΄ τάξη) σε μένα έπεσε: Σχεδιάστε ένα σενάριο για τη δημιουργία ψηφιακής αφίσσας (γλώσσα). Έμαθα από άλλο συνάδελφο ότι χρησιμοποίησε μέχρι και έτοιμα σενάρια την ώρα της εξέτασης, σε εμάς δεν επιτρέπανε, αν και ηεπιτήρηση δεν ήταν τόσο αυστηρή(συζητούσαμε άνετα). Οι ερωτήσεις:οι σύνθετες ήταν από αυτές που μας έδωσαν οι επιμορφωτές,οι απλές είχαν και καινούργιες σε μένα ήταν 4 στον πιο πάνω συνάδελφο 8! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

  5. Ο/Η Θέματα πιστοποίησης εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β’ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ « based λέει:

    [...] δημοσιεύσει στο δικτυακό του τόπο ο Γιάννης Σαλονικίδης, και είναι διαθέσιμα με κλικ [...]

  6. Ο/Η Αρχοντούλα λέει:

    Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τα τεστ.

    Μπορώ να βρω κάπου τις απαντήσεις των ερωτήσεων;

    Ευχαριστώ πολύ

    Αρχοντούλα

  7. Ο/Η admin λέει:

    Στην ίδια σελίδα με τις ασκήσεις θα βρείτε και τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σε μορφή pdf. Κοιτάξτε «Έγγραφα Πιστοποίησης Επιμορφωτών Β΄ Επιπέδου».

  8. Ο/Η Ιωαννίδης Νικόλαος λέει:

    Έδωσα χθες εξετάσεις πιστοποίησης για το β΄επίπεδο στη Σίνδο και πέσαμε όλοι μας από τα σύννεφα. Το αυτοματοποιημένο μέρος ήταν σχεδόν στο σύνολό του παντελώς άγνωστο. Καμία σχέση με τις ερωτήσεις που είχαμε διαβάσει. Πήγαμε τελείως απροετοίμαστοι για κάτι τέτοιο. Έπρεπε τουλάχιστον να είχε υπάρξει κάποιου είδους προειδοποίηση.

  9. Ο/Η Πέτρος λέει:

    Μήπως ξέρει κάποιος για τις ερωτήσεις και τα θέματα που μπήκαν χθες και σήμερα;

  10. Ο/Η admin λέει:

    Υπάρχουν δύο παράλληλοι κόσμοι. Όσοι άλλαξαν τις ερωτήσεις μάλλον επινόησαν ένα άλλο αναλυτικό πρόγραμμα πολύ μακριά από τις ανάγκες των εκπαιδευτικών με μόνο κριτήριο την ….»αλλαγή»!
    Με κάτι τέτοια προβλέπω να «πεθαίνει» και η επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ.
    Θα επανέλθω με άρθρο αφού ενημερωθώ για αρκετές από τις καινούριες ερωτήσεις – τώρα γνωρίζω λίγες.

  11. Ο/Η petros λέει:

    Υπάρχει περίπτωση να μάθουμε κάποιες μεχρι το Σάββατο που δίνουμε για να μπούμε στο πνεύμα τους;

  12. Ο/Η giorgos λέει:

    το συντομοτερο δυνατον αν ειχαμε μερικες απο τις νεες ερωτησεις θα μας βοηθουσε. ειναι η περιοδος που γινεται η πιστοποιηση. εγω δινω στις 18 δεκεμβριου.

  13. Ο/Η leo λέει:

    edwsa exthes exetaseıs b; epipedoy TPE.. diavaste gia diadrastikous pinakes, gia Web2 kai tis erwthseis toy salonikidh..epesan arketes apo autes sto automatopoihmeno meros..
    sto eley8ero 8ema epese gia oloys osoys epelexan mikres omades (ta fyta tou topou mou )..
    htan arketa eukola..mhn agxwneste

  14. Ο/Η debbie λέει:

    Μήπως θα ήταν εύκολο να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για τους διαδραστικούς και το web2. Eπιμορφώθηκα το 2008 και δεν μας είχαν πει για κάτι τέτοιο.Είμαι ΠΕ70 (Δασκάλων).Που μπορώ να βρω υλικό.Ευχαριστώ!

  15. Ο/Η ΠΕΤΡΟΣ λέει:

    Έδωσα και εγώ χθες . Μια ερώτηση που θυμάμαι είναι για τα μειονεκτήματα του διαδραστικού πόνακα και είναι ΣΩΣΤΟ , άλλη που θυμάμαι είναι για το αν μπορεί η εικονική πραγματικότητα μπορεί να μπει στα σχολεία . Πάντως ήταν στη λογική των προηγούμενων. Αν έχεις διαβάσει λίγο, οι απαντήσεις είναι λογικές και δεν προσπαθούν να σε παγιδέψουν.

  16. Ο/Η admin λέει:

    Θα πάτε στον κόμβο επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου http://b-epipedo2.cti.gr, θα συνδεθείτε με τους κωδικούς σας, θα επιλέξετε από το οριζόντιο μενού «ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ > Επιμορφωτικό υλικό > Επιμορφωτικό υλικό ΚΣΕ».
    Από εδώ θα τα κατεβάσετε τα αρχεία «Γενικός μέρος – Εκδοση Β» και «ΠΕ70 – Εκδοση Β».
    Στο 1ο αρχείο και στις σελίδες 83-97 και 426-438 θα βρείτε για τα διαδραστικά συστήματα.
    Στο 2ο αρχείο και στις σελίδες 62-73 θα βρείτε για το Web 2.0.

    Σημ: Καινούρια είναι μόνο τα σχετικά με τα διαδραστικά συστήματα.

  17. Ο/Η debbie λέει:

    Σας ευχαριστώ πολύ!!Καλή επιτυχία σε όλους!!!

  18. Ο/Η Κωστας λέει:

    Δεν μπορω να βρω τα αρχεια. Στο «ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ» δεν υπαρχει το «Επιμορφωτικο Υλικο» παρα μονο: «Παραδειγματα…», «Εκπαιδευτικο Λογισμικο» και «Υλικο Πιστοποιησης (δειγματα)».
    Μορειτε να με κατατοπισετε;

  19. Ο/Η Κωστας λέει:

    Ακυρο. Το βρηκα. Επρεπε να συνδεθω με τους κωδικους μου για να εχω προσβαση στο υλικο. Ευχαριστω.

  20. Ο/Η Μόνο για την γνώση λέει:

    Για την ενημέρωση της «κοινότητας» β” επιπέδου. Μόλις τελείωσα την παρακολούθηση επιμορφωτών β’, στα ΠΑΚΕ Καβάλας. Τα πράγματα ήταν επιεικώς δυσκολότατα. Παράλληλη παρακολούθηση επιμορφωσης χωρίς καμμία απαλλαγή από σχολείο, ούτε καν από τα διοικητικά καθήκοντα. Κατά την σχολική χρονιά το πρωί σχολείο, το απόγευμα 6 ωρα διανύοντας 170 χλμ Θεσ-νίκη Καβάλα δύο τρεις φορές την εβδομάδα για 7-8 μήνες, το βράδι (;) εκδοση προγράμματος σχολείου κλπ. Το καλοκαίρι 4 μέρες την εβδομάδα η ίδια διαδρομή για 6-ωρα. Οι εργασίες αρκετές (πότε έπρεπε να τις καταφέρουμε;). Το επίπεδο : λίγοι οι καλοί δάσκαλοι. Αρκετοί οι εξαιρετικά κακοί. Μέλον; άδηλο. Πλεονέκτημα εργασιακό: τα ξέρετε.

  21. Ο/Η admin λέει:

    Χαρά στο κουράγιο σου!

  22. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Μήπως γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τα αποτελέσματα των εξετάσεων πιστοποίησης β’επιπέδου του περασμένου Δεκεμβρίου; Υποψιάζομαι ότι η καθυστέρηση έκδοσής τους έχει σχέση με την αναδρομική περικοπή της αμοιβής των επιμορφωτών που πρόσφατα ανακοινώθηκε. Θα μπορούσε κάποιος να μας ενημερώσει υπεύθυνα;

  23. Ο/Η admin λέει:

    Αγαπητέ Γιάννη, δυστυχώς είπες τη φράση «να μας ενημερώσει υπεύθυνα». Αυτό το πράγμα δεν υπάρχει μου φαίνεται …

    Πιθανολογείτε πως μια αιτία είναι το γεγονός πως δεν βρίσκονται βαθμολογητές, αφού οι επιμορφωτές δεν πρόκειται να δεχθούν να βαθμολογήσουν χωρίς αμοιβή.

    Αλλά και πάλι αφού δεν λέει κανένας από το ΙΤΥΕ τίποτα πώς να ξέρουμε;

  24. Ο/Η Δάφνη λέει:

    Έδωσα χθες , οι γενικές ερωτήσεις δύσκολες, οι ειδικές νορμάλ, το σενάριο » Μορφές Ενέργειας». Ελπίζω να μην αργήσουν τα αποτελέσματα … Καλή επιτυχία σε όλους μας !

Σχολιάστε

Connect with Facebook