Η σωστή απάντηση κάθε ερώτησης μπορεί να περιλαμβάνει
μία ή περισσότερες επιλογές. Στο πλαίσιο της εξέτασης μέσω ΗΥ, οι επιλογές
αυτές μπορεί να εμφανιστούν με διαφορετική σειρά.
Έστω τα ακόλουθα τρία ΅οντέλα ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των
Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση: τεχνοκεντρικό ΅οντέλο, πραγ΅ατολογικό ΅οντέλο,
ολοκληρω΅ένο ή ολιστικό ΅οντέλο. Βρείτε τη ΅οναδική σωστή
απάντηση που αντιστοιχεί τα ΅οντέλα αυτά ΅ε τις τρεις πλέον πρόσφατες
χρονολογικές φάσεις ένταξης των τεχνολογιών στην εκπαίδευση:
α) Πληροφορική Προσέγγιση,
β) Οι Τεχνολογίες ως ΅έσο και αντικεί΅ενο εκπαίδευσης,
γ) οι Τεχνολογίες ως ΅έσο.
(Α) Τεχνοκεντρικό ΅οντέλο - Οι Τεχνολογίες ως ΅έσο και
αντικεί΅ενο εκπαίδευσης Πραγ΅ατολογικό ΅οντέλο - Πληροφορική Προσέγγιση
Ολοκληρω΅ένο ή ολιστικό ΅οντέλο - οι Τεχνολογίες ως ΅έσο
(Β) Τεχνοκεντρικό ΅οντέλο - Πληροφορική Προσέγγιση
Πραγ΅ατολογικό ΅οντέλο - Οι Τεχνολογίες ως ΅έσο και αντικεί΅ενο εκπαίδευσης
Ολοκληρω΅ένο ή ολιστικό ΅οντέλο - οι Τεχνολογίες ως ΅έσο
(Γ) Τεχνοκεντρικό ΅οντέλο - οι Τεχνολογίες ως ΅έσο
Πραγ΅ατολογικό ΅οντέλο - Οι Τεχνολογίες ως ΅έσο και αντικεί΅ενο εκπαίδευσης
Ολοκληρω΅ένο ή ολιστικό ΅οντέλο - Πληροφορική Προσέγγιση
Έστω οι παρακάτω έννοιες: Πλοήγηση, Κό΅βος & Σύνδεσ΅ος, Μηχανή
αναζήτησης, Εκπαιδευτική πύλη Βρείτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση που τις
αντιστοιχεί σωστά ΅ε ΅ια ή περισσότερες από τις ακόλουθες εφαρ΅ογές: Υπερ΅έσο,
∆ιαδίκτυο.
Έστω οι ακόλουθες εφαρ΅ογές και προσεγγίσεις χρήσης των υπολογιστών στην
εκπαίδευση: ∆ιδασκαλία ΅ε τη Βοήθεια Υπολογιστή, Πρόγρα΅΅α εξάσκησης και
πρακτικής, Οπτικοποίηση, Υπερ΅έσα, Προγρα΅΅ατισ΅ένη διδασκαλία. Βρείτε τη
΅οναδική σωστή απάντηση που τις αντιστοιχεί ΅ε τις ακόλουθες θεωρίες:
Συ΅περιφορισ΅ός, Εποικοδο΅ισ΅ός.
(Α) Συ΅περιφορισ΅ός: ∆ιδασκαλία ΅ε τη Βοήθεια Υπολογιστή,
Πρόγρα΅΅α εξάσκησης και πρακτικής. Εποικοδο΅ισ΅ός: Οπτικοποίηση, Υπερ΅έσα,
Προγρα΅΅ατισ΅ένη διδασκαλία.
(Β) Συ΅περιφορισ΅ός: ∆ιδασκαλία ΅ε τη Βοήθεια Υπολογιστή,
Πρόγρα΅΅α εξάσκησης και πρακτικής, Προγρα΅΅ατισ΅ένη διδασκαλία. Εποικοδο΅ισ΅ός: Οπτικοποίηση, Υπερ΅έσα.
(Γ) Συ΅περιφορισ΅ός: ∆ιδασκαλία ΅ε τη Βοήθεια Υπολογιστή,
Υπερ΅έσα, Πρόγρα΅΅α εξάσκησης και πρακτικής, Προγρα΅΅ατισ΅ένη διδασκαλία. Εποικοδο΅ισ΅ός: Οπτικοποίηση.
(∆) Συ΅περιφορισ΅ός: ∆ιδασκαλία ΅ε τη Βοήθεια Υπολογιστή,
Υπερ΅έσα, Πρόγρα΅΅α εξάσκησης και πρακτικής. Εποικοδο΅ισ΅ός: Οπτικοποίηση,
Προγρα΅΅ατισ΅ένη διδασκαλία.
Έστω οι ακόλουθες έννοιες: Λογισ΅ικό ανοικτού τύπου, Λογισ΅ικό κλειστού τύπου,
Παρουσίαση Πληροφορίας, Οικοδό΅ηση γνώσης, Μετάδοση γνώσης, Υποστήριξη
διδασκαλίας, Υποστήριξη Μάθησης, Γνωστικό εργαλείο, Εποπτικό ΅έσο, ∆ιερευνητικό
λογισ΅ικό, Λογισ΅ικό καθοδήγησης. Βρείτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση που
τις αντιστοιχεί καλύτερα ΅ε τις παρακάτω κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισ΅ικού:
Συ΅περιφοριστικάλογισ΅ικά, Εποικοδο΅ιστικάλογισ΅ικά.
Οι εφαρ΅ογές Υπερ΅έσων και ∆ιαδικτύου ενέχουν διάφορα προβλή΅ατα. Στις
παρακάτω προτάσεις βρείτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση που αφορά σε αυτά τα
προβλή΅ατα:
Οι εφαρμογές πολυμέσων, αλληλεπιδραστικών πολυμέσων και υπερμέσων διακρίνονται
μεταξύ τους ως προς τη δομή και τις διάφορες λειτουργίες. Βρείτε τον μοναδικό
από τους παρακάτω πίνακες που κάνει σωστά αυτή τη διάκριση
Έστω οι ακόλουθες εφαρ΅ογές: Λογισ΅ικό εννοιολογικής χαρτογράφησης, Μηχανή
αναζήτησης στο ∆ιαδίκτυο, Ψηφιακή Εγκυκλοπαίδεια, Λογισ΅ικό προσο΅οίωσης.
Βρείτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση που τις αντιστοιχεί ΅ε τις ακόλουθες
διδακτικές στρατηγικές: ∆ιερευνητική ΅άθηση, Ανακαλυπτική ΅άθηση,
Εποπτική διδασκαλία.
Έστω οι ακόλουθες δραστηριότητες: κατανόηση λειτουργίας συστή΅ατος,
διόρθωση λαθών, ανίχνευση πρότερων γνώσεων, παρουσίαση πληροφορίας, αναζήτηση
πληροφορίας, αναπαράσταση πληροφορίας. Βρείτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
που τις αντιστοιχεί ΅ονοσή΅αντα ΅ε τις ακόλουθες εφαρ΅ογές: Μηχανή
αναζήτησης, λογισ΅ικό καθοδήγησης, λογισ΅ικό προσο΅οίωσης, λογισ΅ικό
οπτικοποίησης, λογισ΅ικό εννοιολογικής χαρτογράφησης, περιβάλλον
προγρα΅΅ατισ΅ού.
Έστω οι παρακάτω έννοιες της διδακτικής των επιστη΅ών:
Ιδέες και
παραστάσεις των ΅αθητών, γνωστική σύγκρουση, κοινωνικογνωστική σύγκρουση,
εννοιολογική αλλαγή Βρείτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση που τις αντιστοιχεί
καλύτερα ΅ε ΅ια ή περισσότερες από τις ακόλουθες εφαρ΅ογές: Λογισ΅ικό
καθοδήγησης, λογισ΅ικό εννοιολογικής χαρτογράφησης, λογισ΅ικό προσο΅οίωσης,
λογισ΅ικό υποστήριξης συνεργατικής ΅άθησης.
Έστω οι παρακάτω κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισ΅ικού:
Προσο΅οίωση,
εννοιολογική χαρτογράφηση, ΅οντελοποίηση, εξάσκηση και πρακτική, ηλεκτρονικό
βιβλίο, λογισ΅ικό πολυ΅έσων. Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση που
αντιστοιχεί τις ανωτέρω κατηγορίες ΅ε το Σύστη΅α καθοδήγησης και διδασκαλίας
και το Περιβάλλον διερευνητικής και ανακαλυπτικής ΅άθησης.
Α) Σύστη΅α καθοδήγησης και διδασκαλίας (εξάσκηση και πρακτική, λογισ΅ικό πολυ΅έσων),
Περιβάλλον διερευνητικής και ανακαλυπτικής ΅άθησης
(ηλεκτρονικό βιβλίο, προσο΅οίωση, εννοιολογική χαρτογράφηση, ΅οντελοποίηση).
Β) Σύστη΅α καθοδήγησης και διδασκαλίας (εξάσκηση και πρακτική,
εννοιολογική χαρτογράφηση, ηλεκτρονικό βιβλίο, λογισ΅ικό πολυ΅έσων),
Περιβάλλον διερευνητικής και ανακαλυπτικής ΅άθησης (προσο΅οίωση, ΅οντελοποίηση).
Γ) Σύστη΅α καθοδήγησης και διδασκαλίας (εξάσκηση και πρακτική,
ηλεκτρονικό βιβλίο, λογισ΅ικό πολυ΅έσων, ΅οντελοποίηση), Περιβάλλον
διερευνητικής και ανακαλυπτικής ΅άθησης (προσο΅οίωση, εννοιολογική
χαρτογράφηση).
∆) Σύστη΅α καθοδήγησης και διδασκαλίας (εξάσκηση και πρακτική,
ηλεκτρονικό βιβλίο, λογισ΅ικό πολυ΅έσων), Περιβάλλον διερευνητικής και
ανακαλυπτικής ΅άθησης (προσο΅οίωση, εννοιολογική χαρτογράφηση, ΅οντελοποίηση).
Τα λογισ΅ικά εννοιολογικής χαρτογράφησης ΅πορούν να χρησι΅οποιηθούν στη
διδασκαλία και τη ΅άθηση των ακόλουθων γνωστικών αντικει΅ένων:
Α) Μελέτη Περιβάλλοντος
Β) Ιστορία
Γ) Γλώσσα
∆) Μαθη΅ατικά
Ε) σε όλα τα παραπάνω
Τα λογισ΅ικά οπτικοποίησης:
Α) αναπαριστούν ΅ε δυνα΅ικό τρόπο δεδο΅ένα διαφόρων ΅ορφών
Β) επιτρέπουν στον χρήστη τον χειρισ΅ό παρα΅έτρων και ΅εταβλητών
ενός ΅οντέλου
Γ) θέτουν στον χρήστη ερωτήσεις σε ΅ορφή πολλαπλής επιλογής
∆) διαθέτουν όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά
Τα λογισ΅ικά προσο΅οίωσης:
Α) αναπαριστούν ΅ε δυνα΅ικό τρόπο δεδο΅ένα διαφόρων ΅ορφών
Β) επιτρέπουν στον χρήστη τον χειρισ΅ό παρα΅έτρων και ΅εταβλητών
ενός ΅οντέλου
Γ) βοηθούν στην διερεύνηση και την κατανόηση της λειτουργίας
καταστάσεων και φαινο΅ένων
∆) διαθέτουν όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά
Τα λογισ΅ικά ΅οντελοποίησης:
Α) αναπαριστούν ΅ε δυνα΅ικό τρόπο δεδο΅ένα διαφόρων ΅ορφών
Β) επιτρέπουν στον χρήστη τον χειρισ΅ό παρα΅έτρων και ΅εταβλητών
ενός ΅οντέλου
Γ) επιτρέπουν στον χρήστη τη δη΅ιουργία ΅οντέλων
∆) διαθέτουν όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά
Με τον όρο «εκπαιδευτικό υπολογιστικό περιβάλλον» εννοού΅ε
Α) Τις εφαρ΅ογές λογισ΅ικού (αλλά και υλικού) που
χρησι΅οποιούνται για την υπολογιστική υποστήριξη της διδασκαλίας και της ΅άθησης.
Οι εφαρ΅ογές αυτές έχουν ΅ορφή ειδικού λογισ΅ικού ΅ε σαφή ΅αθησιακό και
διδακτικό σκοπό, π.χ. σε ΅ορφή CD-ROM, δικτυακού τόπου, εφαρ΅ογών ρο΅ποτικής,
κλπ.
Β) Το λογισ΅ικό γενικής χρήσης, π.χ. λογισ΅ικό επεξεργασίας
εικόνων, κει΅ενογράφος, λογιστικό φύλλο, βάσεις δεδο΅ένων, κλπ. που
χρησι΅οποιείται για την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων σε διάφορα γνωστικά
αντικεί΅ενα.
Γ) Και τα δύο προηγού΅ενα.
Το εκπαιδευτικό λογισ΅ικό αφορά
Α) στην υπολογιστική υποστήριξη της διδασκαλίας
Β) στην υπολογιστική υποστήριξη της ΅άθησης
Γ) στην υπολογιστική υποστήριξη της διδασκαλίας και στην
υπολογιστική υποστήριξη της ΅άθησης.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Τα λογισ΅ικάσυ΅περιφοριστικού τύπου εστιάζουν κυρίως το
ενδιαφέρον τους στο δάσκαλο και στη ΅ετάδοση της γνώσης, τα λογισ΅ικά
εποικοδο΅ιστικού τύπου εστιάζουν κυρίως το ενδιαφέρον τους στο ΅αθητή και στην
οικοδό΅ηση της γνώσης και τα λογισ΅ικά κοινωνικοπολιτισ΅ικού τύπου
εστιάζουν κυρίως το ενδιαφέρον τους στις αλληλεπιδράσεις ανά΅εσα σε
δάσκαλο και ΅αθητή.
Β) Τα λογισ΅ικά συ΅περιφοριστικού τύπου εστιάζουν κυρίως το
ενδιαφέρον τους στο ΅αθητή και στην οικοδό΅ηση της γνώσης, τα λογισ΅ικά
εποικοδο΅ιστικού τύπου εστιάζουν κυρίως το ενδιαφέρον τους στο δάσκαλο και στη
΅ετάδοση της γνώσης και
τα λογισ΅ικά κοινωνικοπολιτισ΅ικού τύπου
εστιάζουν κυρίως το ενδιαφέρον τους στις αλληλεπιδράσεις ανά΅εσα σε
δάσκαλο και ΅αθητή.
Γ) Τα λογισ΅ικά συ΅περιφοριστικού τύπου εστιάζουν κυρίως το
ενδιαφέρον τους στο δάσκαλο και στη ΅ετάδοση της γνώσης, τα λογισ΅ικά
εποικοδο΅ιστικού τύπου εστιάζουν κυρίως το ενδιαφέρον τους στις
αλληλεπιδράσεις ανά΅εσα σε δάσκαλο και ΅αθητή και
τα λογισ΅ικά
κοινωνικοπολιτισ΅ικού τύπου εστιάζουν κυρίως το ενδιαφέρον τους στο ΅αθητή και στην οικοδό΅ηση της γνώσης.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Τα λογισ΅ικά «κλειστού» τύπου
δίνουν έ΅φαση στην παρουσίαση
της πληροφορίας συνήθως ΅ε τη ΅ορφή ηλεκτρονικών βιβλίων και στην αξιολόγηση
των γνώσεων συνήθως ΅ε τη ΅ορφή δραστηριοτήτων εξάσκησης και πρακτικής. Τα λογισ΅ικά «ανοικτού» τύπου προσφέρουν συνήθως ένα πλούσιο περιβάλλον
αλληλεπίδρασης του ΅αθητή ΅ε αντικεί΅ενα και έννοιες επιτρέποντάς του να
αναπτύξει γνώσεις και δεξιότητες υψηλού επιπέδου
Β) Τα λογισ΅ικά «ανοικτού» τύπου δίνουν έ΅φαση στην παρουσίαση
της πληροφορίας συνήθως ΅ε τη ΅ορφή ηλεκτρονικών βιβλίων και στην αξιολόγηση
των γνώσεων συνήθως ΅ε τη ΅ορφή δραστηριοτήτων εξάσκησης και πρακτικής. Τα λογισ΅ικά «κλειστού» τύπου προσφέρουν συνήθως ένα πλούσιο περιβάλλον
αλληλεπίδρασης του ΅αθητή ΅ε αντικεί΅ενα και έννοιες επιτρέποντάς του να
αναπτύξει γνώσεις και δεξιότητες υψηλού επιπέδου.
Γ) Τίποτα από τα παραπάνω.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Γνωστικά εργαλεία (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία
(mind tools) θεωρούνται τα υπολογιστικά εργαλεία που χρησι΅οποιούνται ως
εργαλεία παραγωγικότητας, ως εργαλεία δηλαδή που επιτρέπουν στους χρήστες να
διεξάγουν γρηγορότερα ή αποτελεσ΅ατικότερα ποικίλες ενέργειες και
δραστηριότητες. Στο πλαίσιο αυτό αντικαθιστούν παραδοσιακά εργαλεία που
δεν βασίζονται σε υπολογιστές.
Β) Γνωστικά εργαλεία (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία
(mind tools) θεωρούνται τα υπολογιστικά εργαλεία που εν δυνά΅ει επεκτείνουν ή
/ και ενισχύουν τις γνωστικές δεξιότητες των ΅αθητών. Τα εργαλεία
χρησι΅οποιούνται αφενός στο πλαίσιο επι΅έρους γνωστικών αντικει΅ένων αφετέρου
΅ε εγκάρσιο τρόπο ανά΅εσα σε διάφορα γνωστικά αντικεί΅ενα και σχετίζονται ΅ε
την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου.
Γ) Τίποτα από τα παραπάνω.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Τα γνωστικά εργαλεία (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία
(mind tools) επιτρέπουν την ικανότητα επίλυσης προβλη΅άτων, την ανάπτυξη της
κριτικής σκέψης, την ικανότητα διερεύνησης και αναζήτησης πληροφοριών σε ένα
ευρύ φάσ΅α δεδο΅ένων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης απόφασης, τη δυνατότητα
αναδιοργάνωσης των υπαρχουσών γνώσεων,
Β) Τα γνωστικά εργαλεία (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία
(mind tools) επιτρέπουν τη δυνατότητα ΅οντελοποίησης φαινο΅ένων και
καταστάσεων των πραγ΅ατικού κόσ΅ου, την ικανότητα συνεργασίας και από κοινού
προσέγγισης και επίλυσης προβλη΅άτων, τη διεπιστη΅ονική προσέγγιση της γνώσης,
την ικανότητα γνωστικής επίγνωσης, την ανάπτυξη δεξιοτήτων ΅εταφοράς γνώσεων
από ένα πλαίσιο σε ένα άλλο, την ικανότητα ΅άθησης για τους τρόπους ΅ε τους
οποίους ΅αθαίνου΅ε (΅εταγνώση).
Γ) και τα δύο προηγού΅ενα.
Το εκπαιδευτικό λογισ΅ικό ΅πορεί να υποστηρίξει
Α) τη ΅ετάδοση των γνώσεων
Β) την οικοδό΅ηση των γνώσεων
Γ) τη ΅ετάδοση των γνώσεων και την οικοδό΅ηση των γνώσεων.
Τα εκπαιδευτικά λογισ΅ικά ΅πορούν να υποστηρίξουν
Α) την εποπτική διδασκαλία
Β) τη ΅άθηση επι΅έρους γνωστικών αντικει΅ένων
Γ) ανάπτυξη δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου.
∆) όλα τα παραπάνω.
Τα εκπαιδευτικά λογισ΅ικά ΅πορούν να υποστηρίξουν
Α) δασκαλοκεντρική προσέγγιση
Β) ΅αθητοκεντρική προσέγγιση
Γ) συνεργατική προσέγγιση
∆) όλα τα παραπάνω.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Τα συστή΅ατα καθοδηγού΅ενης διδασκαλίας σχετίζονται ΅ε τον
συ΅περιφορισ΅ό, τα περιβάλλοντα ΅άθησης ΅έσω ανακάλυψης και διερεύνησης
σχετίζονται ΅ε τον εποικοδο΅ισ΅ό και τα συστή΅ατα επικοινωνίας και
συνεργασίας σχετίζονται ΅ε τις κοινωνικοπολιτισ΅ικές προσεγγίσεις.
Β) Τα συστή΅ατα καθοδηγού΅ενης διδασκαλίας σχετίζονται ΅ε τον
εποικοδο΅ισ΅ό, τα περιβάλλοντα ΅άθησης ΅έσω ανακάλυψης και διερεύνησης
σχετίζονται ΅ε τον συ΅περιφορισ΅ό και τα συστή΅ατα επικοινωνίας και
συνεργασίας σχετίζονται ΅ε τις κοινωνικοπολιτισ΅ικές προσεγγίσεις.
Γ) Τα συστή΅ατα καθοδηγού΅ενης διδασκαλίας σχετίζονται ΅ε τον
συ΅περιφορισ΅ό, τα περιβάλλοντα ΅άθησης ΅έσω ανακάλυψης και διερεύνησης
σχετίζονται ΅ε τις κοινωνικοπολιτισ΅ικές προσεγγίσεις και τα συστή΅ατα
επικοινωνίας και συνεργασίας σχετίζονται ΅ε τον εποικοδο΅ισ΅ό.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Τα λογισ΅ικά γενικής χρήσης (όπως είναι τα βασικά εργαλεία
πληροφορικής, δηλαδή οι επεξεργαστές κει΅ένου, τα λογιστικά φύλλα, οι βάσεις
δεδο΅ένων και το ∆ιαδίκτυο) χρησι΅οποιούνται για τη διδασκαλία των επι΅έρους
γνωστικών αντικει΅ένων (π.χ. γλώσσα, ΅αθη΅ατικά, κλπ.)
Β) Τα λογισ΅ικά γενικής χρήσης (όπως είναι τα βασικά εργαλεία
πληροφορικής, δηλαδή οι επεξεργαστές κει΅ένου, τα λογιστικά φύλλα, οι βάσεις
δεδο΅ένων και το ∆ιαδίκτυο) χρησι΅οποιούνται για την ανάπτυξη δεξιοτήτων
υψηλού επιπέδου (π.χ. ανάπτυξη κριτικής σκέψης, ικανότητα επίλυσης
προβλη΅άτων, κλπ.)
Γ) όλα τα παραπάνω.
Επιλέξτε τη ΅οναδική λάθος απάντηση
Α) Η επεξεργασία κει΅ένου χρησι΅οποιείται για την επεξεργασία,
αναπαράσταση και επικοινωνία πληροφοριών γραπτού και προφορικού λόγου.
Β) Η επεξεργασία κει΅ένου παίζει ση΅αντικό ρόλο στην οργάνωση
των ιδεών και των επιχειρη΅άτων.
Γ) Η επεξεργασία κει΅ένου συνιστά ΅ία νέα ΅έθοδο γραφής,
ποιοτικά διαφορετική από τη γραφή που γίνεται ΅ε ΅ολύβι και χαρτί.
∆) Η επεξεργασία κει΅ένου χρησι΅οποιείται σε όλα τα γνωστικά
αντικεί΅ενα ως γνωστικό εργαλείο
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Η επεξεργασία κει΅ένου ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί για την
ανάπτυξη βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής.
Β) Η επεξεργασία κει΅ένου ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί για τη
δη΅ιουργία πολυτροπικών εγγράφων (κεί΅ενα, εικόνες, ήχοι, βίντεο).
Γ) Όλα τα παραπάνω.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Το λογισ΅ικό παρουσίασης χρησι΅οποιείται για την
επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία πολυτροπικών πληροφοριών (κεί΅ενο,
εικόνα, ήχος, βίντεο).
Β) Το λογισ΅ικό παρουσίασης ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί από τον
εκπαιδευτικό ως εποπτικό ΅έσο.
Γ) Το λογισ΅ικό παρουσίασης ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί από τους
΅αθητές για την οργάνωση πληροφοριών και την οικοδό΅ηση γνώσεων.
∆) Τα δύο πρώτα.
Ε) τα τρία πρώτα
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Το λογισ΅ικό παρουσίασης ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί από το
δάσκαλο ή και τους ΅αθητές για τη δη΅ιουργία πολυτροπικών εγγράφων (κεί΅ενα,
εικόνες, ήχοι, βίντεο) και παρουσιάσεων ΅ε ΅ορφή πολυ΅έσου ή υπερ΅έσου.
Β) Το λογισ΅ικό παρουσίασης ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί από τους
΅αθητές ως γνωστικό εργαλείο για την ανάπτυξη ικανοτήτων διαχείρισης έργου,
οργάνωσης, σχεδιασ΅ού και παρουσίασης.
Γ) Όλα τα παραπάνω.
Επιλέξτε τη ΅οναδική σωστή απάντηση
Α) Το λογιστικό φύλλο ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί για την
επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθ΅ητικών (ή γενικότερα ποσοτικών)
δεδο΅ένων. Μπορεί επίσης να χρησι΅οποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ή τους ΅αθητές
για τη ΅οντελοποίηση δεδο΅ένων.
Β) Το λογιστικό φύλλο ΅πορεί να χρησι΅οποιηθεί για την
ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας