Τα βραβεία της εκπαίδευσης 2008 – Αποτελέσματα

Ολοκληρώθηκαν οι ψηφοφορίες για τα «ΟΣΚΑΡ» και τα «Χρυσά βατόμουρα» της εκπαίδευσης 2008.

And the winners are ….

ΟΣΚΑΡ της Εκπαίδευσης 2008

«Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν ως επιμορφούμενοι στην επιμόρφωση β΄επιπέδου. Η οργάνωση και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθη το πρόγραμμα δεν ήταν καλές. Συμμετοχή με αντικίνητρα.»

(36%, 24 Votes/ψήφισαν 67)

Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στα προγράμματα επιμόρφωσης β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ.

Κατ’ αρχήν προκηρύχθηκαν τα προγράμματα την περίοδο Μαΐου – Ιουλίου 2008, λίγο πριν από τις εξετάσεις (κάθε είδους) με 12 ώρες τη βδομάδα και χωρίς κανενός είδους κίνητρο για τη συμμετοχή [σε αντίθεση με το πρόγραμμα Π1 όπου υπήρχε μοριοδότηση αλλά και υλικές παροχές].

Ούτε καν η πρόβλεψη να δοθεί εκπαιδευτικό λογισμικό στους εκπαιδευτικούς, τουλάχιστον αυτό στο οποίο επιμορφώνονταν [ξέρω, ξέρω, το θέμα δεν είναι η εκμάθηση του λογισμικού αλλά η αλλαγή στάσης του εκπαιδευτικού, η παιδαγωγική αξιοποίηση των μέσων κλπ.].

Και αφού «μαντρώθηκαν» εθελουσίως καλοκαιριάτικα και ξεπατώθηκαν με το «αβάσταχτα ελαφρό» πρόγραμμα, τους πιστοποίησαν όλους στο πι και φι, ως μια ελάχιστη ένδειξη κατανόησης.

Πάλι καλά!

Το ΟΣΚΑΡ τους αξίζει! [είχαν το ακαταλόγιστο … 😀 ]


ΧΡΥΣΑ ΒΑΤΟΜΟΥΡΑ της Εκπαίδευσης 2008

«Επιμόρφωση Β΄επιπέδου (οργάνωση) «

(39%, 52 Votes)/ψήφισαν 135)

Εδώ υπάρχει αδικία!

Η οργάνωση της επιμόρφωσης β΄ επιπέδου ήταν ασυναγώνιστη. Κανονικά θα έπρεπε να πάρει βραβείο συνολικής προσπάθειας (2005-2008).

Μην πω και για το 2009 αφού εκκρεμεί ακόμη και η πληρωμή όλων όσων συμμετείχαν στο πρόγραμμα ως επιμορφωτές, συντονιστές, καταχωριστές.

Οι δε βεβαιώσεις πιστοποίησης αναμένονται (φυσικά), αφού για πρώτη φορά θα δοθούν σε πάπυρο – ειδική παραγγελία από την Αίγυπτο! [η πρόταση να σκαλιστούν σε παριανό μάρμαρο απορρίφθηκε για …περιβαλλοντικούς λόγους]

Ας σοβαρευτώ:

Αναρωτιέμαι … πόσες πιθανότητες υπάρχουν στατιστικά να πάνε όλα στραβά; Ε, όσες κι αν είναι, κατατροπώθηκαν! Από πού να αρχίσουμε και πού να τελειώσουμε.

Ας περιοριστώ μόνο στο γεγονός πως από την αρχική εξαγγελία για επιμόρφωση 15.000 εκπαιδευτικών καταλήξαμε στους 4.350 (κάτι λιγότερο από το 1/3). Και βέβαια την παραδοξότητα στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος να επιμορφωθούν περισσότεροι από 150 επιμορφωτές (σχεδόν οι μισοί) οι οποίοι δεν πρόσφεραν ποτέ τις υπηρεσίες τους!