Συμφωνώ απόλυτα με τη χρήση της τεχνολογίας στα σχολεία.
Όταν όμως δεν είσαι δάσκαλος/α του ολοήμερου τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά.
Πρώτον, τα σχολεία δεν έχουν υπολογιστές για όλα τα παιδιά. Είναι πρακτικά αδύνατον να γράφει ένας και τα υπόλοιπα παιδιά να παρακολουθούν.
Δεύτερον,μια διδακτική ώρα θεωρώ πως δεν επαρκεί για να γράψουν έστω ένα άρθρο.
Οι μαθητές μου εχουν συγκεντρώσει αρκετές πληροφορείες και σύντομα θα εκδόσουν την πρώτη τους εφημερίδα.
Τις επόμενες μέρες θα αφιερώσουμε αρκετό χρόνο για να γράψουν τα κείμενά τους στους Η/Υ του σχολείου.
Με προβληματίζει το γεγονός ότι δεν εχουμε αρκετους υπολογιστές για να απασχολούνται,σχεδόν,όλα τα παιδιά.
Τέλος πάντων αξίζει να προσπαθήσουμε!
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; ΑποδοχήΠερισσότερα
1 Δεκεμβρίου 2008 @ 21:44
Συμφωνώ απόλυτα με τη χρήση της τεχνολογίας στα σχολεία.
Όταν όμως δεν είσαι δάσκαλος/α του ολοήμερου τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά.
Πρώτον, τα σχολεία δεν έχουν υπολογιστές για όλα τα παιδιά. Είναι πρακτικά αδύνατον να γράφει ένας και τα υπόλοιπα παιδιά να παρακολουθούν.
Δεύτερον,μια διδακτική ώρα θεωρώ πως δεν επαρκεί για να γράψουν έστω ένα άρθρο.
Οι μαθητές μου εχουν συγκεντρώσει αρκετές πληροφορείες και σύντομα θα εκδόσουν την πρώτη τους εφημερίδα.
Τις επόμενες μέρες θα αφιερώσουμε αρκετό χρόνο για να γράψουν τα κείμενά τους στους Η/Υ του σχολείου.
Με προβληματίζει το γεγονός ότι δεν εχουμε αρκετους υπολογιστές για να απασχολούνται,σχεδόν,όλα τα παιδιά.
Τέλος πάντων αξίζει να προσπαθήσουμε!