Βιογραφικό
Γενικά
Ονομάζομαι Γιάννης Σαλονικίδης και είμαι δάσκαλος στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου. Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1964 και διαμένω στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης. Είμαι έγγαμος και πατέρας δύο αγοριών.
Πτυχία – Σπουδές
- Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας (1984)
- Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπ/σης Α.Π.Θ (2000) – 9,40
Ξένη γλώσσα
Αγγλικά
Εξειδίκευση
- Επιμορφωτής εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία – Β΄ επιπέδου (~ 800 ώρες επιμόρφωσης)
- Επιμορφωτής υποψηφίων επιμορφωτών Β΄ επιπέδου στις Τ.Π.Ε.
- Επιμορφωτής επιμορφωτών στο πρόγραμμα: «Ταχύρρυθμα προγράμματα εκπαίδευσης σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων»
- Επιμορφωτής εκπαιδευτικών-πολλαπλασιαστών σε θέματα αξιοποίησης διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στην τάξη
- Επιμορφωτής επιμορφωτών στο έργο: «Νέο Σχολείο – Η μετάβαση: Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία» με θέμα: «Εφαρμογές Web 2.0»
- Επιμορφωτής εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 στο πρόγραμμα: «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πληροφορικής που θα διδάξουν στα 800 ολοήμερα δημοτικά ΕΑΕΠ»
- Αξιολογητής ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας, Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
- Μετασχολιαστής «Ψηφιακού υλικού πολιτισμικού περιεχομένου» για το Ψηφιακό Αποθετήριο «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ» του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
- Συνεργάτης εκπαιδευτικός για την παραγωγή ψηφιακού υλικού στα γνωστικά αντικείμενα της Γεωγραφίας και της Μελέτης Περιβάλλοντος για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για την ψηφιακή πλατφόρμα “ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ” στο πλαίσιο του έργου «Προδιαγραφές ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, ανάπτυξη και λειτουργία ψηφιακής βάσης γνώσης, ψηφιακή διαμόρφωση και τεχνικός μετασχολιασμός εκπαιδευτικού υλικού, υποδομή για υποδειγματικές διδασκαλίες και αξιοποίηση συμμετοχικού ιστού»
Σχολεία που υπηρέτησα
- 2/θ Δημοτικό Σχολείο Βρασνών 1987-88
- 2/θ Δημοτικό Σχολείο Απολλωνίας 1988-89
- 11ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου 1989 έως σήμερα
Κύριες επιμορφώσεις
Τίτλος – Θεματολογία |
Έτος |
Διάρκεια |
“Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης” | 2011 |
200 ώρες |
“Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία” – Επιμορφωτής ΤΠΕ-Ε Β΄ επιπέδου | 2008 |
350 ώρες |
“Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη Κριτικής-Δημιουργικής σκέψης” | 2007 | 64 ώρες |
“Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης” | 2006 | 50 ώρες |
“Οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων” | 2004 | 50 ώρες |
“Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση” – Πιστοποίηση | 2002 | 48 ώρες |
“EduMath: Επιμόρφωση δασκάλων από απόσταση για τη διδασκαλία των Μαθηματικών” | 2003 | Ετήσιο |
“Ευρωπαϊκή διάσταση και Ευρωπαϊκά προγράμματα για εκπαιδευτικούς” | 1997 | 40 ώρες |
“Σύγχρονες απόψεις και μέθοδοι για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο” | 1995 | 40 ώρες |
Δραστηριότητες – Πρωτοβουλίες
Ενώσεις εκπαιδευτικών
- Πρόεδρος και Ιδρυτικό μέλος του “Συλλόγου Επιμορφωτών για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση“
- Αντιπρόεδρος και ιδρυτικό μέλος της “ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ” – Μιχάλης Δερτούζος
- Ιδρυτικό μέλος της “Ελληνικής Ένωσης για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση” – (e-Δίκτυο ΤΠΕ)
- Μέλος του Σωματείου “Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης”
Διοργανώσεις συνεδρίων – ημερίδων (οργ. επιτροπή)
- 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σύρου – Σύρος, Απρίλιος 2017
“Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη” - 4ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας – Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2016
“Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη” - 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σύρου – Σύρος, Ιούνιος 2015
“Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη”
- 3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας – Νάουσα, Απρίλιος 2014
“Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη” - 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σύρου – Σύρος, Ιούνιος 2013
“Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη” - 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σύρου – Σύρος, Μάιος 2011
“Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη” - 4ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής – Θεσσαλονίκη, Μάιος 2012
- 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής – Θεσσαλονίκη, Μάιος 2011
- 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας – Βέροια-Νάουσα, Απρίλιος 2010
“Ψηφιακές και διαδικτυακές εφαρμογές στην εκπαίδευση” - 2ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής – Θεσσαλονίκη, Μάρτιος 2010
- Ημερίδα, “Ρίξτε το βάρος …στα παιδιά” – Θεσσαλονίκη, Μάιος 2009
- 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σύρου – Σύρος, Μάιος 2009
“Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη” - 1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας – Νάουσα, Μάιος 2008
“Ψηφιακό υλικό για την υποστήριξη του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών” - Μαθηματική Εβδομάδα 2008 – Θεσσαλονίκη, Μάρτιος 2008
“Μαθηματικές προσεγγίσεις στην επιστήμη, τέχνη και εκπαίδευση” - Ημερίδα, “Τα μαθηματικά μέσα κι έξω από τα όρια” – Θεσσαλονίκη, Μάρτιος 2007
- Μαθηματική Εβδομάδα 2007 – Θεσσαλονίκη, Μάρτιος 2007
“Διαθεματική προσέγγιση των μαθηματικών στην εκπαιδευτική πράξη” - Διημερίδα, “Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης” – Βέροια, Νοέμβριος 2005
- Διημερίδα, “Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης” – Βέροια, Οκτώβριος 2004
- Ημερίδα, «Η διδασκαλία των Φυσικών στο Δημοτικό Σχολείο» – Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2002
- Ημερίδα, «Η σχολική ένταξη των παιδιών του οικισμού Αγίας-Σοφίας» – Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2001
- Ημερίδα, «Ελάτε να συζητήσουμε για τα παιδιά μας» – Θεσσαλονίκη, Νοέμβριος 1999
- Ημερίδα, «Η ψυχική υγεία των παιδιών» – Θεσαλονίκη, Οκτώβριος 1998
Πρωτοβουλίες στο σχολείο μου
- Υπεύθυνος Εργαστηρίου Πληροφορικής ( 2002-08) (2014- …)
- Ίδρυση και οργάνωση της κεντρικής δανειστικής βιβλιοθήκης της σχολικής μονάδας (1997-98)
- Υπεύθυνος υλικού, οπτικοακουστικών μέσων και Εργαστηρίου Φυσικής – Χημείας ( 1990-2008)
- Οργάνωση της αίθουσας οπτικοακουστικών μέσων της σχολικής μονάδας (1999-2000)
- Υπεύθυνος μηχανοργάνωσης του αρχείου της σχολικής μονάδας (1997-2008)
- Δημιουργία και συντήρηση του διαδικτυακού τόπου του σχολείου
Ελευθερία Ντανούρα
20 Οκτωβρίου 2019 @ 19:14
Αγαπητέ κύριε Σαλονικίδη,
το εκπαιδευτικό υλικό σας είναι εξαιρετικό, έχει βοηθήσει πραγματικά εμένα και την κόρη μου τα τελευταία πέντε χρόνια.
Αναζητώ τη σελίδα όπου είχατε τις online ασκήσεις για μαθητές δημοτικού στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας, των Μαθηματικών, της Γεωγραφίας κλπ, αλλά δεν φαίνεται να είναι ενεργή. Έχετε δημιουργήσει καινούριο site;
Παρεμπιπτόντως, αναζητώντας στα links που παραθέτετε, βρήκα και ένα ιστολόγιο στον Blogger. Θα μπορούσατε να μου λύσετε μία απορία; Συνδιαχειρίζομαι ιστολόγια στον Blogger και προσπαθώ να βρω πώς να δημιουργήσω και άλλες σελίδες πάνω στη γραμμή, δίπλα στον σύνδεσμο “Αρχική σελίδα”, όπως κάνατε εσείς (“1η σελίδα”, “1.1 σελίδα”, “2η σελίδα”). Είναι εύκολη διαδικασία, υπάρχει κάποιο σχετικό tutorial; Θα μπορούν να κατηγοριοποιούνται σε αυτές τις σελίδες αναρτήσεις με βάση τις λέξεις-κλειδιά που φέρουν;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Ε. Ντανούρα
admin
13 Νοεμβρίου 2019 @ 21:17
Κυρία Ντανούρα,
Έχω διαγράψει το περιεχόμενο με τις online ασκήσεις. Αυτή τη στιγμή ενεργός ιστότοπος είναι μόνο το e-γεωγραφία https://e-geografia.eduportal.gr στο οποίο περιλαμβάνονται πάρα πολλά μαθησιακά αντικείμενα για Γεωγραφία και Μελέτη Περιβάλλοντος.
Με το blogger δεν ασχολούμαι εδώ και χρόνια οπότε δεν μπορώ να σας βοηθήσω.