Ιούν 4 2013
Σχετικά με τα θέματα πιστοποίησης Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ
Πλήθος παραπόνων λαμβάνουν οι επιμορφωτές Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τις ερωτήσεις (ιδιαίτερα του Γενικού Μέρους του ΑΠΣ) αλλά και τα θέματα σεναρίου του ελεύθερου θέματος. Επίσης πολλοί από τους εξεταζόμενους καταγγέλουν την παράτυπη πρακτική ορισμένων επιτηρητών που απαγορεύουν τη χρήση βιβλίων εκπαιδευτικού και ΑΠΣ των γνωστικών αντικειμένων.
Ας αρχίσουμε από το τελευταίο που είναι και απλό στη λύση: Στο αρχείο “20130429_certB_guide.pdf” που βρίσκεται στον κόμβο της επιμόρφωσης στην ανάρτηση για τις εξετάσεις στη σελίδα 3 γράφει ρητά ότι: “απαγορεύεται το έντυπο υλικό εκτός από βιβλία που σχετίζονται άμεσα με τα σχολικά μαθήματα (σχολικό βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή, ΑΠΣ)”.
[wpdm_file id=4 title=”true” template=”facebook ” ]
Επιπλέον ειδικά για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 προκύπτει το λεγόμενο “βαλιτσάκι”… Δηλ. ο εξεταζόμενος ΠΕ70 εάν θέλει να πάρει όλα τα σχετικά βιβλία που θα τον βοηθήσουν να τεκμηριώσει καλύτερα την ανάπτυξη του ελεύθερου θέματος, θα χρειαστεί ούτε λίγο ούτε πολύ περίπου 20 βιβλία! Δεν θα έπρεπε να υπάρχει η πρόβλεψη να υπάρχουν τα αντίστοιχα εγχειρίδια σε ηλεκτρονική μορφή σε κάθε ΗΥ στα ΚΕ.ΠΙΣ;
Ή μήπως εξετάζεται και ο βαθμός πολυπραγμοσύνης των δασκάλων;
(δεν θα σχολιάσω καθόλου αυτό που μου μεταφέρθηκε από συναδέλφισσα η οποία όταν διαμαρτυρήθηκε στον επιτηρητή γιατί της αφαίρεσε τα βιβλία δασκάλου, εισέπραξε την ατάκα: “ο καθένας μπορεί να γράψει εάν έχει τα βιβλία δασκάλου”…)
Ας πάμε τώρα στις ερωτήσεις…
Είναι γενικά παραδεκτές μερικές συμβάσεις όταν βάζουμε ερωτήσεις αξιολογικού χαρακτήρα (ψάξτε λίγο τη βιβλιογραφία).
Οι ερωτήσεις πρέπει να είναι σαφείς, να είναι γραμματικά και συντακτικά ορθές, να επιδέχονται μία σωστή απάντηση, να μην παγιδεύουν τον εξεταζόμενο, να αφορούν στην ύλη στην οποία εξετάζεται.
Κι όμως έχουν τεθεί ερωτήσεις που δεν καλύπτουν κανέναν από τους παραπάνω όρους.
Για παράδειγμα: “υπάρχει “σημαντική στατιστική διαφορά” στη μάθηση με ή χωρίς τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση; ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ”.
Να μας πεί αυτός που έβαλε την ερώτηση…
Η ερώτηση αυτή είναι ασαφής και προσπαθεί να παγιδέψει τον εξεταζόμενο.
1ον. Τι σημαίνει “σημαντική στατιστική διαφορά”; Θα πρέπει να έχουν γνώση οι εξεταζόμενοι όλες τις έρευνες που έχουν γίνει για τη χρήση των ΤΠΕ και μάλιστα να έχουν προχωρήσει και σε στατιστική και συγκριτική ανάλυση των ερευνών;
2ον. Τι σημαίνει “χρήση των νέων τεχνολογιών”; Ο εκπαιδευτικός αξιοποιεί τις ΤΠΕ με τον συμβατικό τρόπο ή όχι; Τι είδους χρήση γίνεται;
3ον. Οι εξεταζόμενοι που θα γενικεύσουν τον όρο “μάθηση” και τη φράση “χρήση των ΤΠΕ” θα απαντήσουν ΣΩΣΤΟ, γιατί, σου λέει, εάν δεν υπάρχει σημαντική διαφορά στη μάθηση με τη χρήση των ΤΠΕ, τι στο καλό τραβιόμαστε επί 6μηνο;
4ον. Οι εξεταζόμενοι που θα ψιλιαστούν ότι η τεχνολογία δε μπορεί να βελτιώσει τη μάθηση ή τη διδασκαλία, εάν δε ληφθεί υπόψη το πλαίσιο μέσα στο οποίο εγγράφεται η χρήση της τεχνολογίας, θα βρεθούν προ διλήμματος αφού θα αναρωτηθούν: “Λαμβάνει υπόψη του ο εξεταστής στο ερώτημά του το πλαίσιο που συντελείται η μάθηση ή όχι;”. Κι εάν ναι, υπάρχουν άραγε έρευνες που δίνουν “σημαντική στατιστική διαφορά” ;
Άρα, έπρεπε να υπάρχει και μία ακόμη επιλογή: ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ 🙂
Τέτοιες ερωτήσεις υπάρχουν αρκετές, όπως και μερικές που χρειάζεται να διαβάζεις κανένα 5λεπτο μόνο για να καταλάβεις τι ζητάει το ερώτημα.
Σχετικά με τα θέματα που “πέφτουν” για τη συγγραφή του εκπαιδευτικού σεναρίου, έχω να πω πως όσο πάει γίνονται πιο γενικόλογα και δεν αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες ενότητες των ΑΠΣ (παλιών ή καινούριων). Μερικά μάλιστα αντιστοιχούν σε ύλη που δεν διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία (υπάρχουν σχετικές οδηγίες από το Υπουργείο).
Π.χ. Πρόσφατα κλήθηκαν οι εξεταζόμενοι να διαπραγματευτούν το θέμα: “Κίνηση σωμάτων” – Φυσικά Ε΄και Στ΄τάξη Δημοτικού.
Η συγκεκριμένη διατύπωση δεν υπάρχει ούτε στο ΑΠΣ Δημοτικού (παλιό και νέο) ούτε στο βιβλίο μαθητή. Υπάρχει μόνο μία αναφορά στην ενότητα Μηχανική – Η ταχύτητα (στην ενότητα αυτή μελετούνται οι δυνάμεις, η ταχύτητα και η πίεση και το βάρος δίνεται στις δυνάμεις, ενώ η πίεση είναι εκτός ύλης).
Θα χαρακτήριζα τουλάχιστον ατυχή την επιλογή του συγκεκριμένου θέματος. Αυτός που επέλεξε το θέμα θα έπρεπε να συμβουλευτεί έναν εκπαιδευτικό Α/θμιας που διδάσκει Φυσικές επιστήμες στο Δημοτικό Σχολείο.
Εξίσου ατυχείς είναι και άλλες επιλογές θεμάτων, όπως το περυσινό: “Ισότητα-Διαμοιρασμός” – Μαθηματικά, μικρών τάξεων, όπου μας προέκυψε ένα εξαιρετικό σενάριο ενός συναδέλφου για την ισότητα των φύλων και ο διαμοιρασμός των καθηκόντων σε μια οικογένεια! (άριστο σενάριο αλλά …).
Τελοσπάντων, η επιλογή θέματος για τη συγγραφή σεναρίου θα έπρεπε να είναι μια εξαιρετικά απλή υπόθεση. Αρκεί να ανατρέξει κάποιος στα περιεχόμενα των βιβλίων μαθητή και φυσικά να λάβει υπόψη του ο εξεταστής πως όλα τα θέματα δεν προσφέρονται για αξιοποίηση των ΤΠΕ…
Μικρή συνεισφορά στην διατύπωση ορθών ερωτήσεων στο βίντεο παρακάτω …
Αρετή Κάρκου
4 Ιουνίου 2013 @ 18:15
Πολλή πίεση πια…
Nikos Amanatidis
5 Ιουνίου 2013 @ 15:00
Προτείνω αλλαγή τύπου και τρόπου εξετάσεων, εάν δεν είναι εφικτό καλύτερη ενημέρωση των επιτηρητων και δημόσια συζήτηση για το είδος, ύφος και τη διαδικασία των εξετάσεων, έχω μερικές ιδέες αλλά δεν με ρώτησε κανείς..
Λένα
6 Ιουνίου 2013 @ 18:37
χαχαχαχαχαχαχα!!Ετοιμάζομαι να δώσω εξετάσεις την Κυριακή!!!Αγχώθηκα λίγο με αυτά που διαβάζω ,αλλά θέλω να πιστεύω ότι έστω ένα μέτριο σενάριο θα το καταφέρω!!!Αλλά πραγματικά ,γέλασα τόσο πολύυυυυ με το βιντεάκι!!Πολύ εύστοχο!!Τραγίκο να μας ταιριάζει!!!!χΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
stefanos
8 Ιουνίου 2013 @ 14:59
ειλικρινά απορώ γιατί αφιέρωσα χρόνο να διαβάσω αυτά που διάβασα αφού και οι ερωτήσεις είναι γενικόλογες και επιδέχονται διαφορετικών ερμηνειών-αν αφαιρεσω και αυτες που στο τελος χανεται το νοημα του ερωτηματος γιατι περισσότερο με παραγωγή λόγου μοιάζουν παρά με ερώτηση-όσο για το θέμα του σεναρίου;
ΠΕΡΙΛΗΨΗ…. χωρίς σχόλιο…..ψάχνω τόση ώρα να βρω κάτι σχετικό….πρέπει να είμαστε οι πρώτοι που το διαπαραγματευτήκαμε πανελλαδικά σήμερα 08/06/13.
admin
8 Ιουνίου 2013 @ 16:34
Στέφανε, μήπως θυμάσαι μερικές από τις ερωτήσεις που σας έβαλαν;
Σχετικά με την περίληψη, θα έπρεπε να αξιοποιηθούν λογισμικά όπως επεξεργαστές κειμένου (και συνεργατικοί), εννοιολογική χαρτογράφηση, εφαρμογές web 2.0 τύπου Wordle/Tagxedo (σύννεφα λέξεων).
Σε γενικές γραμμές έχουμ ένα κείμενο στον επεξεργαστή κειμένου, ζητάμε να τονίσουν (bold) τις λέξεις – κλειδιά και στη συνέχεια να γράψουν περίληψη με βάση αυτές.
Ή/και εισαγωγή του κειμένου στο wordle. Οι λέξεις που επαναλαμβάνονται πολλές φορές φαίνονται μεγαλύτερες. Φτιάξτε την περίληψη χρησιμοποιώντας κυρίως τις μεγάλες λέξεις.
Ή/και στον επεξεργαστή κειμένου βρίσκουν την κατακλείδα κάθε παραγράφου, την επιλέγουν και ορίζουν τους πλαγιότιτλους με τη λειτουργία εισαγωγής σχολίου/επισήμανσης κλπ. Μετά με βάση τους πλαγιότιτλους συγγράφουν την περίληψη.
Ή/και με λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης, όπου κεντρική ιδέα είναι ο τίτλος του κειμένου, οι μαθητές προσθέτουν λέξεις-κλειδιά γύρω από την κεντρική ιδέα και στη συνέχεια δημιουργούν περίληψη με αυτά.
Ως επέκταση μπορούμε να έχουμε τη δημιουργία ελλειπτικού κειμένου (π.χ. φωτοϊστορία) με βάση την περίληψη ή και το αντίστροφο.
Αυτά ως ιδές που μου έρχονται σκόρπιες.
Μαρίνα
8 Ιουνίου 2013 @ 19:16
Αγαπητέ Γιάννη,
Στις μικρές τάξεις σήμερα έπεσε η “έννοια του διαμερισμού”. Καλοδεχούμενες οι παρατηρήσεις σου για το θέμα.
Μία ερώτηση που θυμάμαι ήταν αν το folksonomy είναι η αξιολόγηση λογισμικών ή site από τους χρήστες του διαδικτύου.
Άλλη ερώτηση αφορούσε στο διαδραστικό πίνακα (θετικά-αρνητικά).
Κάτι ρώτησαν και για το web 2…
Μία λίγο περίεργη ρωτούσε ποιο λογισμικό είναι πιο ισχυρό…το οπτικοποίησης ή το προσομοίωσης ή κανένα από τα δύο!!!!!
Μαρία
9 Ιουνίου 2013 @ 00:52
Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους.
Σχετικά με το αυτοματοποιημένο μέρος είχε ορισμένες ερωτήσεις που δεν τις είχα ξανά δει πουθενά όπως αν το κόστος της τηλεκπαίδευσης αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου, εδώ ζητούσε να απαντήσουμε αν είναι ορθή η άποψη αυτή ή όχι, άλλες 3 αφορούσαν τους στόχους του εκπαιδευτικού σεναρίου εάν τίθενται με βάση το ΑΠΣ ή με βάση τις αδυναμίες και δυσκολίες των μαθητών σε συγκεκριμένες περιοχές ή με βάση τις δυνατότητες που προσφέρουν ορισμένα λογισμικά.
Όσο αναφορά το σενάριο το θέμα ήταν “Χάρτες και συμβολική απεικόνιση” δυστυχώς δεν έκανα σωστή διαχείριση του χρόνου και τα φύλλα εργασίας ήταν όλα ημιτελείς. Θ ήθελα σε αυτό το σημείο να ρωτήσω πως γίνεται η βαθμολόγηση του σεναρίου και πόσες μονάδες πιάνει το κάθε μέρος.
Οι μικρές τάξεις είχαν θέμα ¨Η ζωή στο σχολείο¨.
admin
9 Ιουνίου 2013 @ 01:34
Για τις μονάδες ανά άξονα του σεναρίου δες εδώ > https://salnk.eduportal.gr/?p=1033
Η βαθμολόγηση βγαίνει από το Μ.Ο. της βαθμολόγησης των επί μέρους αξόνων και από την ολική αξιολόγηση (βαθμός από την 1η ανάγνωση).
Δηλ. αρχικά ο βαθμολογητής διαβάζει το σενάριο και βάζει ένα βαθμό, μετά βαθμολογεί τα επί μέρους στοιχεία που έχουν συγκεκριμένη αξία και βγάζει έναν άλλον βαθμό. Μετά βγαίνει Μ.Ο.
Στο σενάριο οι στόχοι μπαίνουν βάση των αδυναμιών και δυσκολιών των μαθητών σε συγκεκριμένες περιοχές, όπως δηλ. και σε κάθε περίπτωση με ή χωρίς ΤΠΕ. Γι’ αυτό απαιτείται διερεύνηση των πρότερων γνώσεων, στάσεων κλπ. των μαθητών και η οργάνωση των κατάλληλων δραστηριοτήτων. Οι στόχοι όμως καθορίζονται με βάση ΚΑΙ το ΑΠΣ του διδακτικού αντικειμένου. Οπότε εάν ζητούσε η ερώτηση μία απάντηση, τότε ήταν λάθος η διατύπωση (εκτός εάν ρωτούσε ποια παράμετρος είναι η πλέον σημαντική).
Για την τηλεκπαίδευση και το κόστος της ειλικρινά είναι απορίας άξιο πώς μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια η αύξηση ή μείωση του κόστους με την πάροδο του χρόνου. Εάν είναι έτσι διατυπωμένη η ερώτηση τότε πρόκειται για μια βλακεία και 1/2!
Το θέμα με τους χάρτες ήταν αβανταδόρικο. Όαση ανάμεσα στα θέματα που ακούσαμε τις τελευταίες εβδομάδες.
Καλή επιτυχία πάντως σε όλους και όλες!
Μαρια
9 Ιουνίου 2013 @ 09:56
Επίσης, η δομή του χάρτη που μας έδωσαν ήταν ελλιπής, δεν υπήρχε ο άξονας της συμβατότητας, σε ποιους μαθητές απευθύνεται το σενάριο και ο άξονας όπου έπρεπε να γράψουμε τις θεωρίες μάθησης που στηρίζεται το σενάριο με αποτέλεσμα να τα γράψει ο καθένας κάτω από τους υπόλοιπους άξονες όπου έκρινε πως ήταν πιο συμβατο.
Θέλω να τονίσω επίσης και να σε ευχαριστήσω για τη βοήθεια σου καθώς στο δεύτερο κομμάτι του αυτοματοποιημένου οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν πανομοιότυπες με τις δικές σου
stefanos
9 Ιουνίου 2013 @ 21:05
ευχαριστώ για τις προτεινόμενες απαντήσεις στο θέμα του σεναρίου με τίτλο περίληψη….όσο για τα ερωτήματα που υποβλήθηκαν τα περισσότερα αφορούσαν εφαρμογές web 2.0.
Θεοδόσης
9 Ιουνίου 2013 @ 23:29
Γεια χαρά σε όλους!
Μετανιώνω που δεν αντέγραψα για να μεταφέρω με ακρίβεια κάποια θέματα, όπως αυτό που μου έδωσε την εντύπωση ότι σχολίαζε το σχόλιό σου συνάδελφε Γιάννη. Αναφέρομαι στο ερώτημα που ήταν κάπως έτσι:
Η φράση :υπάρχει σημαντική στατιστική διαφορά στη μάθηση με ή χωρίς τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, σημαίνει (σαφώς;) ότι στην πρώτη περίπτωση έχουμε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Σωστό – Λάθος
Κάτι τέτοιο και θυμηθήκαμε το παραπάνω σχόλιό σου. Σα να μας καλούσε να σχολιάσουμε το σχόλιό σου ότι αυτή η διατύπωση ήταν ασαφής, που προφανώς ήταν.
Κρίμα που δεν το αντέγραψα ακριβώς αλλά η ουσία είχε κάπως έτσι πάντως.
Συμφωνώ επίσης ότι υπήρχαν θέματα με απαντήσεις παρεμφερείς, όπως ένα που εν ολίγοις έλεγε ότι ένας δάσκαλος σχεδιάζει και υλοποιεί ένα μάθημα χωρίς τη χρήση ΤΠΕ. Την επόμενη μέρα σε άλλη τάξη διδάσκει το ίδιο μάθημα αλλά αποφασίζει και καλεί και το συνάδελφο της πληροφορικής αξιοποιώντας και τις ΤΠΕ, χωρίς όμως να αλλάξει τον σχεδιασμό του μαθήματος. Καλούμασταν να διαλέξουμε μια από τις τρεις προτάσεις που ακολουθούσαν εκ των οποίων η μία έλεγε ότι έπρεπε να αναπροσαρμόσει το σχεδιασμό του μαθήματος και η άλλη ότι αυτός ο δάσκαλος θεωρεί πως η χρήση και μόνο των ΤΠΕ αποτελεί καινοτομία (δεν υπήρχε αυτός ο όρος , δε θυμάμαι την ακρίβή διατύπωση)χωρίς να απιτείται αναπροσαρμογή του σχεδιασμού. Αυτά τα δύο υπό διαφορετικές συνθήκες θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως σωστά, εδώ όμως έπρεπε να επιλέξουμε ένα.
Επίσης το θέμα περίληψη το θεώρησα σχετικά προσιτό.
Έδινα στο Πολυτεχνείο στην Αθήνα το Σάββατο.
Να σε ευχαριστήσω κι εγώ από τη μεριά για τη βοήθειά σου προς όλους μας.
Νίκη
4 Ιουνίου 2014 @ 00:21
Θέλω να εκφράσω το παράπονό μου για τις εξετάσεις πιστοποίησης του β-επιπέδου που θα γίνουν την περίοδο Ιουνίου – Ιουλίου 2014. Στις οδηγίες, αναφέρεται ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ βιβλία ή σημειώσεις. Τα όποια βιβλία χρειαστούν, θα δοθούν σε ηλεκτρονική μορφή. Θεωρώ το μέτρο αυτό ΑΔΙΚΟ, δεδομένου ότι μέχρι σήμερα οι συνάδελφοι μπορούσαν να έχουν μαζί τους “… τα βιβλία που σχετίζονται άμεσα με τα σχολικά μαθήματα (σχολικό βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή, ΑΠΣ)”
Χρυσάνθη
20 Ιουνίου 2014 @ 08:03
Συγχαρητήρια για την τόσο οργανωμένη δουλειά που κάνεις! Δίνω αυτήν την Κυριακή(έχω δηλώσει μικρές τάξεις) και αυτό που με προβληματίζει πάνω στο σενάριο είναι πόσο λεπτομερής πρεπει να είναι η περιγραφή των δραστηριοτήτων όπου εμπλέκεται ένα λογισμικό. Για παράδειγμα, το λογισμικά του ΠΙ Γλώσσας και Μαθηματικών έχουν τόσες δραστηριότητες που είναι αδύνατον να τις θυμάσαι απ’ έξω.
Μήπως έχεις αναρτήσει κάπου σενάρια συναδέλφων που γράφτηκαν στις εξετάσεις;(εννοώ να μην είναι ανεβασμένα από το σπίτι, διότι αυτά, ΟΚ, είναι super)
admin
20 Ιουνίου 2014 @ 09:24
Χρυσάνθη, σενάρια που γράφτηκαν σε εξετάσεις δεν είναι δυνατόν να είναι δημοσιευμένα στο διαδίκτυο, γιατί κάτι τέτοιο απαγορεύεται.
Ως προς την περιγραφή … δεν χρειάζεται να είναι λεπτομερής η περιγραφή των λειτουργιών συγκεκριμένου λογισμικού. Αντίθετα η περιγραφή των μαθησιακών δραστηριοτήτων πρέπει να είναι λεπτομερής.
Θανάσης
28 Ιουνίου 2014 @ 07:42
Οι συνάδελφοι που δίνουν εξετάσεις αυτές τις μέρες ας βοηθήσουν τον κ. Σαλονικίδη να διευρύνει τη βάση δεδομένων γενικού και ειδικού μέρους. Εγώ δίνω στις 12/7 και θα φροντίσω να τις ”θυμάμαι” όλες. Σε ποιο mail να σας τις στείλω κ.Σαλονικίδη;
admin
28 Ιουνίου 2014 @ 10:55
Ευχαριστώ για τη βοήθεια! slnkya@gmail.com
Νίκη
28 Ιουνίου 2014 @ 22:45
καλησπέρα κι απο μένα. Αφού ευχαριστήσω τον κ. Σαλονικίδη για την πολύτιμη βοήθειά του, να ενημερώσω στις εξετάσεις β – επιπέδου για ΠΕ 4. 1. Το ΑΜΑΠ σε ποια βαθμίδα εκπαίδευσης χρησιμοποιείται και 2. κάτι για το O.L.R. Open learning Resources. Σενάριο στην Γεωγραφία, Ωκεανοί και Θάλασσες. Δυστυχώς μόνο αυτά θυμάμαι. Καλή επιτυχία σε όλους.
Ελσα
29 Ιουνίου 2014 @ 14:46
εγω δίνω εξετάσεις στις 13 Ιουλίου. θα διανύσω περίπου δρόμο τεσσερων και πλέον ωρών για να εξεταστω κάπου μακρα από το σπίτι μου , γιατί δεν προλαβα θέση πιο κοντα. ακούω διάφορα για τις φετινές εξετάσεις, ότι γενικά είναι πιο αυστηρα και ότι από τις ερωτήσεις σας κ.Σαλονικίδη δεν έχει πλέον ίδιες. Με όλα αυτά έχω αγχωθει. Ισχύουν;;Οι ερωτήσεις σας καλύπτουν σε κάποιο βαθμό;; πως θα πρεπει να διαβάσω;;
admin
29 Ιουνίου 2014 @ 14:57
Οι ερωτήσεις μου είναι μεν διαφοροποιημένες αλλά καλύπτουν σχεδόν όλη την ύλη γενικού και ειδικού μέρους. Άρα λογικά δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα στο να περάσει κάποιος με επιτυχία το αυτοματοποιημένο μέρος.
Κάποιοες ερωτήσεις νέες είναι …εξωτικές. Εκεί απαντάμε με βάση τη λογική (αποκλείοντας πιθανές απαντήσεις) και με …λίγη τύχη.
Σαράντος
29 Ιουνίου 2014 @ 17:45
Κλησπέρα!Έδινα χθες στο Αιγάλεω.Ερωτήσεις όπως οι δικές σας.Θέμα:νομίσματα-δεκαδικοί αριθμοί.ξέχασα να γράψω τους στόχους για τις νέες τεχνολογίες…και τώρα…άγχος.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια σας.
Αναστάσης
29 Ιουνίου 2014 @ 17:55
Ερώτηση : Στο λογισμικό της Χημείας “IrYdium Virtual Chemistry Lab” τα όργανα που διατίθενται είναι: (διαλέξτε ένα από τα τρία)
• Μόνο πεχάμετρο
• Λίγα βασικά όργανα (π.χ. πεχάμετρο, θερμόμετρο, ζυγός κλπ)
• Όλα τα όργανα
Η παραπάνω ερώτηση είναι η μόνη που θυμάμαι ολόκληρη από την εξέταση πιστοποίησης για το β επίπεδο ΤΠΕ
admin
29 Ιουνίου 2014 @ 19:41
Σαράντο, οι απουσία στόχων ΤΠΕ είναι βέβαια σημαντικοί στη σχεδίαση αλλά όταν βαθμολογούνται στην πιστοποίηση δεν πιάνουν πολλούς βαθμούς από -5 έως -10 βαθμοί το πολύ στους 100.
Καλά αποτελέσματα!
εφη
5 Ιουλίου 2014 @ 17:49
Εχουμε καθόλου ερωτήσεις από την περίοδο ιουνίου 2014;
Θανασης
7 Ιουλίου 2014 @ 21:11
θεματα για σεναριο που επεσαν
1.Γλώσσα Γ’ Δημοτικού, το ποίημα του Κ.Καβάφη:
“Σπίτι με κήπον”
2. Μαθηματικά μικρών τάξεων:”Γεωμετρικά Σχήματα”