Ιούλ 1 2011
Αφιέρωμα στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης :}
Η παρακάτω σειρά των βίντεο κλιπ εξηγεί με γλαφυρό τρόπο τη διαδικασία επιμόρφωσης.
1. Αρχικά ο επιμορφωτής/η επιμορφώτρια παρουσιάζουν δια ζώσης και με βιωματικό τρόπο τις νέες μεθόδους.
2. Στο διάστημα μεταξύ των “ζωντανών” επιμορφωτικών 3ημέρων υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς μέσω τηλεδιασκέψεων.
3. Οι εκπαιδευτικοί ενσωματώνουν τις καινοτόμους εκπαιδευτικές πρακτικές και τις “μεταφέρουν στην τάξη.
4. Οι μαθητές και οι μαθήτριες καρπώνονται το αποτέλεσμα αυτής της πρωτοποριακής πρακτικής!
5. Στο τελευταίο βίντεο δραματοποιούνται οι επιπτώσεις της μη ορθής (διαστρεβλωμένης) εφαρμογής των παραπάνω πρακτικών (!must see!)
Για το καλό της ελληνικής εκπαίδευσης θα πρέπει να δείτε όλα τα βίντεο χωρίς να παραλείψετε ούτε ένα! (όπως θα κάνετε εξάλλου και με τα μαθήματα του Μ.Π.Ε….)
elenib
2 Ιουλίου 2011 @ 23:27
Νομίζω ότι γενικά είναι μια περιγραφή η οποία επιτυγχάνει τους γενικότερους σκοπούς του σχεδίου διδασκαλίας γιατί λαμβάνουν χώρα οι απαραίτητες παρεμβάσεις μέσω των οποίων γίνεται άμεσα αντιληπτό το μήνυμα και οι μέθοδοι με τις οποίες θα επιτευχθεί………………………….καθώς και τα ορατά του αποτελέσματα στην σε βάθος αλλαγή των δομών……………….. του εκπ/κού στυστήματος.
Όσο για τους επιμέρους στόχους, ουπς……… πάω αλλού να τα γράψω αυτά!
Ένα έχω να πω: ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
δάσκαλος98
23 Αυγούστου 2011 @ 14:27
Εξαιρετική ανάρτηση που επικεντρώνεται στην ουσία του προγράμματος. Νομίζω ότι η επιτυχία του είναι σίγουρη!
Χα χα χα! Είσαι απίστευτος! Συγχαρητήρια!
ΠΜΠ.
10 Σεπτεμβρίου 2011 @ 09:43
ΤΟ “ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ” ΟΠΩΣ ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ ,ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΗΣ “ΑΠΑΤΗΣ”.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΛΗΘΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ,ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ “ΧΥΔΑΙΑ” ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΠΕΜΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ.
Κακαρικου Αθηνα
11 Σεπτεμβρίου 2011 @ 13:57
Σιγουρα οι γνωμες ειναι διαφορετικές για την ποιοτητα του προγραμματος, αλλα να λαβει κανεις υποψη του οτι σε μερικα ατομα είχε μια πολυ θετική εξελιξη:Ήμασταν μια μεγαλη μεριδα δασκαλων που δεν ειχαμε ιδέα ούτε απο υπολογιστές ουτε απο τον τροπο μαθησης e- learning και τώρα μεσα σε δυο μήνες απο την αρχη τπυ προγραμματος και τις εργασιες μας στέλνουμε ηλεκτρονικά και επικοινωνουμε με άλλους συναδέλφους μας αλλά και νιώθουμε χαρουμενοι που το προγραμμα εγινε η αιτια να γνωρισουμε πολλούς και εξαίρετους συναδέλφους απο διαφορα μέρη. Γι’ αυτο καλο ειναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα και να είμαστε ανοιχτοι σε νέες προτάσεις ,που όσα προβλήματα κι αν υπάρχουν κάτι θετικο μπορει να αποκομισει ο καθενας και να το αξιοποιήσει με τον καλυτερο τροπο που μπορει ο ίδιος.
ΘΩΜΑΣ ΤΖΙΒΙΝΙΚΟΣ
11 Σεπτεμβρίου 2011 @ 19:16
Κάτι έχει να προσφέρει η “μείζων”! Ένα δεύτερο βαρβάτο εισόδημα στους σχ. συμβούλους που παράτησαν τα σχολειά τους και επιδόθηκαν σε ένα απίστευτο κυνήγι του ευρώ! Ντροπή και πάλι ντροπή!
Γρηγόρης
12 Σεπτεμβρίου 2011 @ 20:28
Έγραψες!!!!!!!!
Αφού βρήκες το χρόνο να τα βρεις να ζητήσεις απαλλαγή από τη μικροδιδασκαλία!
Ροδή Καβούνη
15 Σεπτεμβρίου 2011 @ 20:50
Εξαιρετικό! Αφουγκράζεται ακριβώς την νοητική και συναισθηματική μου κατάσταση κατά τη διάρκεια της “καινοτόμου” επιμόρφωσης.