Ιούν 15 2010
Η Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο
Τι σημαίνει Τ.Π.Ε.;
Διότι περί αυτού πρόκειται. Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών ή Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών; (κάποιο παλιότερα διόρθωναν … “…Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση” ). Μωρέ, σιγά που μου θέλατε και ακρίβεια!
“Υπολογιστές” … ΣΚΕΤΟ. Διότι σύμφωνα με την τελευταία δήλωση του Υπουργείου Παιδείας έπειτα από τη συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ(14/6/2010) με την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας (Υπουργό κ. Άννα Διαμαντοπούλου, Υφυπουργό κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου, Ειδ. Γραμματέα κ. Μιχάλη Κοντογιάννη ), μάθαμε ότι: “…Η λειτουργία των 800 σχολείων αναμορφωμένου προγράμματος είναι κίνηση βελτίωσης των υπαρχόντων σχολείων διευρυμένου ωραρίου, στα οποία μπαίνουν, στο υποχρεωτικό τους πρόγραμμα, η Ξένη Γλώσσα και οι Υπολογιστές.” και πως … “…Για το αντικείμενο της Πληροφορικής θα αξιοποιηθούν καθηγητές πληροφορικής κι όχι δάσκαλοι με πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες αφού οι δάσκαλοι δεν είναι ακόμη «καταρτισμένοι» και οι καθηγητές πληροφορικής με μια σύντομη επιμόρφωση θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του αντικειμένου. Και για τα δύο αντικείμενα ο σχεδιασμός του Υπουργείου προβλέπει τη χορήγηση κρατικού πιστοποιητικού στο τέλος της τρίτης τάξης του Γυμνασίου“
Στην επισήμανση πως στο ισχύον Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ) αναφέρεται:
- «Στο δημοτικό η πληροφορική εισάγεται ακολουθώντας το ολιστικό πρότυπο σύμφωνα με το οποίο οι στόχοι της πληροφορικής επιτυγχάνονται και υλοποιούνται με διάχυση στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα» (ΔΕΠΠΣ Πληροφορικής)
- «Απαιτείται η εφαρμογή νέας παιδαγωγικής στρατηγικής και η ανάπτυξη κατάλληλων προγραμμάτων πληροφορικής για την υποστήριξη όλων των γνωστικών αντικειμένων» (ΔΕΠΠΣ, Γενικό μέρος)
- «Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα (λογισμικό, διαδίκτυο), προϊόντα των τεχνολογιών πληροφόρησης, συμβάλλουν υποβοηθητικά και συμπληρωματικά πάντα στην εκπαιδευτική πρακτική και θα πρέπει ν χρησιμοποιούνται με την ανάλογη συχνότητα, χρονική διάρκεια και βαρύτητα. Η ανάδειξη αυτού του ρόλου των σύγχρονων εκπαιδευτικών μέσων επιτυγχάνεται με την προτροπή και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού για την αξιοποίηση τους σε κάθε διδακτική ή θεματική ενότητα».
η απάντηση ήταν: ” Η εισαγωγή της Ξένης Γλώσσας και των Υπολογιστών από την Α’ και Β’ τάξη ισχύει σε πολλές χώρες (π.χ. Αυστρία, Νορβηγία, Φινλανδία) και ότι αυτά τα αντικείμενα δεν έχουν «γνωστικό βάρος» και θα γίνονται στις μικρές τάξεις (Α’ & Β’) με «παιγνιώδη» τρόπο. Αναφέρθηκε και σε συγκεκριμένες οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (τις οποίες έδωσε στη ΔΟΕ) για τη διδασκαλία των Νέων Τεχνολογιών και της Ξένης Γλώσσας από την Α’ τάξη, καθώς και λογισμικά που παρήχθησαν από το Π.Ι. επί προηγούμενης κυβέρνησης.”
Προσπαθώ να κατανοήσω το βαθύτερο λόγο αυτής της ξαφνικής μεταστροφής στην εκπαιδευτική μας πολιτική για την ενσωμάτωση των, ας πούμε, Τ.Π.Ε. , έπειτα από φοβερές δαπάνες σε πόρους επί μία δωδεκαετία (1998-2010).
Θα δω λοιπόν …ορθολογικά το ζήτημα χωρίς να εμπλέξω καθόλου τους συναδέλφους ΠΕ19-ΠΕ20 (..και Μαθηματικούς, Φυσικούς, Φιλολόγους, Θεολόγους …που κάποια στιγμή μετατάχθηκαν και γίνανε Πληροφορικοί?).
Ερώτηση: Τι χρειάζονται οι μαθητές ηλικίας 6-12 ετών;
Απάντηση: Σύμφωνα με τα παραπάνω, “να μάθουν computers” και να έχουν πιστοποίηση πως “ξέρουν computers”.
Ερώτηση: Πόσα χρόνια χρειάζονται γι’ αυτό;
Απάντηση: 9 χρόνια!!!! (6 στο Δημοτικό και 3 στο Γυμνάσιο)
Ερώτηση: Πώς λέγεται αυτό το γνωστικό αντικείμενο;
Απάντηση: Πληροφορική “… μπορεί να εισαχθεί η Πληροφορική, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου να δοθεί η ευχέρεια στους μαθητές να εξοικειωθούν με την επιστήμη των υπολογιστών…”
Ερώτηση: Ποιος θα το διδάξει;
Απάντηση: Πληροφορικοί (σωστό, είναι το γνωστικό τους αντικείμενο) και πάντως όχι δάσκαλοι πιστοποιημένοι διότι “…δεν είναι ακόμη καταρτισμένοι” – (αχά, άρα θα καταρτιστούν κάποια στιγμή στην Πληροφορική και θα γίνουν …Πληροφορικοί?)
Ερώτηση: Αλήθεια η πιστοποίηση που παίρνουν οι δάσκαλοι για ποιο πράγμα είναι;
Απάντηση: Για την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ
Ερώτηση: Άρα αυτό είναι το μοντέλο που θέλουμε;
Απάντηση: Ναι, ως ένα σημείο αλλά όχι, μέχρι ένα άλλο σημείο.
Ερώτηση: Μήπως, πρόκειται για συνολική αλλαγή του τρόπου που βλέπαμε μέχρι τώρα τις Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
Απάντηση: Ναι, γιατί δημιουργούμε οργανικές θέσεις Πληροφορικών για να διδάξουν το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο
Ίσως όμως και όχι, αφού πρόκειται για “…μεταβατικό στάδιο” οπότε – προφανώς – θα επιστρέψουμε στο μοντέλο της ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε σύμφωνα με το ολιστικό πρότυπο της οριζόντιας προσέγγισης μέσω των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
Αλλά πάλι μπορεί και , ναι, αφού θέλουμε οι μαθητές μας να πιστοποιούνται σε τέτοιου είδους δεξιότητες.
Χμ, μπορεί και όχι, αφού το αντικείμενο δεν έχει «γνωστικό βάρος» – δεν έχει απαιτήσεις – και μπορεί να γίνει με “παιγνιώδη” τρόπο.
Όμως οι δάσκαλοι δε μπορούν να το διδάξουν, ούτε με παιγνιώδη τρόπο, οι Πληροφορικοί μπορούν – αφού βέβαια λάβουν μια σύντομη επιμόρφωση για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις – τώρα ξαναέχει απαιτήσεις το γνωστικό αντικείμενο που δεν είναι γνωστικό αντικείμενο.
Όλα αυτά μέχρι να καταρτιστούν οι δάσκαλοι στην Πληροφορική, οπότε θα μπορούν να το διδάσκουν, αν και οι Πληροφορικοί είναι καταλληλότεροι.
Ερώτηση: Και γιατί δε μπορούν να το διδάξουν οι δάσκαλοι;
Απάντηση: Είπαμε, δεν είναι καταρτισμένοι…
Ερώτηση: Ακόμη και οι επιμορφωτές εκπαιδευτικών στις Τ.Π.Ε.;
Απάντηση: “Για το αντικείμενο της Πληροφορικής (εδώ ξαναγίνεται γνωστικό αντικείμενο) θα αξιοποιηθούν καθηγητές πληροφορικής κι όχι δάσκαλοι”, επομένως ούτε και επιμορφωτές (οι Πληροφορικοί με λίγη επιμόρφωση μπορούν καλύτερα). Και για να προλάβουμε άλλη μια ερειστική ερώτηση: Ούτε αυτοί που έχουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά κλπ. Σιγά μη θέλει και διδακτορικό να μάθει το παιδάκι πως “…αυτό είναι το ποντίκι”
Ερώτηση: Γιατί τότε πιστοποιούνται σε δεξιότητες, στη βέλτιστη αξιοποίηση, στην αξιοποίηση στη διδασκαλία κ.ά;
Απάντηση: Μα είναι μεταβατικό το στάδιο. Αφού καταρτιστούν και οι δάσκαλοι θα διώξουμε τους Πληροφορικούς – να πάνε αλλού. Αν και τώρα που το ξανασκεφτόμαστε αυτό μάλλον δε γίνεται…. (βρε, μήπως να διώξουμε τους δασκάλους…)
Αυτό βέβαια που έχει πλάκα είναι, πού θα γίνεται το μάθημα της Πληροφορικής!
Αυτό δεν το σκέφτηκε κανείς…. Λεπτομέρειες ….
Σχολιαστής
15 Ιουνίου 2010 @ 23:04
Γιάννη, το πού, μπορεί και να μην αποτελεί πρόβλημα.
Πχ: Μεικτό σύστημα (Ταχύρρυθμα σεμινάρια και εξ αποστάσεως επιμόρφωση με συμβατικά μέσα και προαιρετική χρήση νέων τεχνολογιών).
Σου θυμίζει κάτι? 🙂
admin
15 Ιουνίου 2010 @ 23:16
Εννοώ πού θα κάνουν μάθημα τα παιδιά. Τα λειτουργούντα μηχανάκια δεν είναι και τόσο …πολλά
Odysseas
16 Ιουνίου 2010 @ 15:22
Γιάννη, μη με τρελαίνεις! Στην τάξη θα γίνεται το μάθημα. Τι θα τους κάνουμε τους υπολογιστές. Αφού οι πληροφορικοί τα ξέρουν καλύτερα από μας. Δεν τους χρειάζονται!
Από Σεπτέμβρη έχουμε να ρίξουμε πολύ γέλιο…
Πληροφορικός
30 Ιουνίου 2010 @ 09:18
Πολλοί εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν τα σεμινάρια Β επιπέδου δεν πρόσεξαν τον τίτλο:
«Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη»
Ίσως νόμιζαν ότι παρακολούθησαν το σεμινάριο:
«Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την διδασκαλία των ΤΠΕ»
vasilis simeonidis
30 Ιουνίου 2010 @ 19:44
Δεν χρειάζονται πληροφορικοί στα δημοτικά, δε χρειάζονται γυμναστές, δε χρειάζονται ειδικότητες. [Όσο για τις ξένες γλώσσες, νομίζω ότι θα έπρεπε να διδάσκονται μετά το ουσιώδες ωράριο και σε σαφή διαχωρισμό απ’ αυτό… (αυτή είναι όμως άλλη μεγάλη κουβέντα)].
Όπως δε χρειάζονται μαθηματικοί, φιλόλογοι, φυσικοί κλπ. Όπως ο δάσκαλος είναι ικανός να διδάξει γλώσσα, μαθηματικά φυσική, έτσι και πολύ περισσότερο είναι καλύτερο να διδάσκει μαθήματα που σχετίζονται με τον πολιτισμό, με την τεχνολογία, κλπ
Τα σχολεία έχουν γίνει χώρος εξυπηρέτησης άλλων αναγκών και όχι της εκπαίδευσης των παιδιών.
Όλγα
1 Ιουλίου 2010 @ 08:54
Πόσες ώρες πληροφορικής ανά τάξη λέει το αναλυτικό πρόγραμμα?
Όλγα
1 Ιουλίου 2010 @ 09:33
Τη βρήκα την απάντηση(Είχα καλούς δασκάλους!!!!).Δύο ώρες την εβδομάδα ανά τάξη.Είμαστε 2 12/θ, δηλ. 24 τμήματα και έχουμε εργαστήριο Η/Υ με 12 Η/Υ σε λειτουργία(από τις καλές περιπτώσεις).Και η ώρα του απλού υπολογισμού ήρθε:24*2=48 ώρες, σωστά;Πόσες ώρες είναι το διδακτικό ωράριο των μαθητών,35;Τις υπόλοιπες 13 πού θα κάνουν μάθημα;Για εμάς βέβαια δεν περισσεύει τίποτε.Τζάμπα η επιμόρφωση δάσκαλε!Ευτυχώς προλάβαμε και κάναμε εκείνες τις παρεμβάσεις!
admin
2 Ιουλίου 2010 @ 21:42
Ευτυχώς Όλγα. Τώρα μπορείς να τις κορνιζάρεις …
E.P.
28 Αυγούστου 2010 @ 10:07
Είμαι πληροφορικός Δευτεροβάθμιας με Διδακτορικό. Είμαι γονιός μαθητού Α’ Γυμν. Αντικειμενικά πιστεύω (απ’ όσο έχω ενημερωθεί από επιστημονικές έρευνες και από δική μου εμπειρία) ότι στο δημοτικό πρέπει να διδάσκουν δάσκαλοι. Η σχέση δάσκαλου της τάξης-μαθητή σ΄αυτή την ηλικία είναι πολύ συμαντική. Αυτό που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια είναι καταστροφικό για τα μικρά παιδιά. Εκτός από την Αγγλική σε μικρή τάξη, έχει εισαχθεί και δεύτερη ξένη γλώσσα και τώρα θα εισαχθεί η Πληροφορική. Πολλοί γονείς έχουν ήδη φορτώσει τα παιδιά τους με επιπλέον μαθήματα σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών με την προσδοκία της “πρωτιάς”. Πιστεύω ότι οι υπεραπαιτήσεις από τα μικράκια αυξάνουν τις μαθησιακές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια και χαλάνε τις σχέσεις γονέα-παιδιού.
admin
28 Αυγούστου 2010 @ 12:11
Αγαπητή συναδέλφισσα,
Η Πληροφορική ως μάθημα δεν έχει θέση στο Δημοτικό Σχολείο, όπως και τα Αγγλικά στις μικρές τάξεις.
Δεν έχω διαβάσει ούτε μία έρευνα σε άλλες χώρες που να είναι υπέρ μιας τέτοιας θέσης.
Επιπλέον το 35ωρο για τα πρωτάκια θα είναι εξαντλητικό. Φαντάζομαι πώς θα νιώθουν μετά από μια τέτοια ξαφνική μετάβαση σε σχέση με το παιχνιώδες πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου.
Αυτά τα βλέπουμε εδώ και χρόνια με τα Ολοήμερα. Πρωτάκια που μαθαίνουν την ώρα, …πριν την ώρα τους, για να ξέρουν πότε θα έρθουν οι γονείς τους να τα λυτρώσουν από το μαρτύριο…
majo
14 Σεπτεμβρίου 2010 @ 22:18
Όλα ξεκινούν από το γνωσιακό προσανατολισμό του σχολείου και την προσθετική λογική του βάζω συνεχώς αντικείμενα και πιστεύω πως θα έχω αποτέλεσμα ξεχνώντας πως η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα δε βρίσκονται στην ποσοτητα
Niki
20 Σεπτεμβρίου 2010 @ 17:01
Είμαι καθηγήτρια Πληροφορικής που φέτος ξεκινάω σε ένα απ τα δημοτικά σχολεία του νέου προγράμματος…ΑΛΛΑ εχω στη διάθεση μου 7 Η/Υ,δεκαετίας, για 23 περίπου άτομα ανά τμήμα…
Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι τόσο ότι μπαίνει η Πληροφορική στην Α/βάθμια,ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΔΟΜΗ!!Δεν πρέπει να βλέπετε την Πληροφορική σαν μάθημα με την έννοια της Γλώσσας ή των Μαθηματικών…
Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει υποδομή στα σχολεία και το Υπουργείο δεν μας έχει δώσει λογισμικό,υλικό γενικά,δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ!!!Μόνοι μας προσπαθούμε να βρούμε άκρη…
admin
20 Σεπτεμβρίου 2010 @ 20:34
Αγαπητή Niki,
Kαταρχήν καλή δύναμη.
Έπεσες σε εργαστήριο του 2000 οπότε … Άν δεν έχεις ιδιαίτερα προβλήματα λειτουργίας των ΗΥ τότε θα επιλέξεις ελαφριές εφαρμογές γιατί επιπλέον η Ram των εργαστηρίων αυτών είναι πολύ μικρή (256ΜΒ).
Η πληροφορική είναι μάθημα όπως τα άλλα του Δημοτικού, όπως θα διαπιστώσεις από το ΑΠΣ που θα λάβετε στις επερχόμενες επιμορφώσεις των Πληροφορικών Δημοτικών. Θα πάρετε και λογισμικό όπως γνωρίζω.
Το θέμα είναι πως αρκετές φορές θα πρέπει να συνδέσετε την εργασία σας με αυτή των δασκάλων των τάξεων, άρα θα πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα συνεργασίας.
Πάντως υπάρχουν ιδιαιτερότητες στη διδασκαλία μαθητών δημοτικού όπως θα διαπιστώσεις πολύ σύντομα. Εκεί ελπίζω να έχεις τη βοήθεια των σχ. συμβούλων αλλά και των νέων συναδέλφων σου.
Εύχομαι κάθε επιτυχία
Niki
27 Σεπτεμβρίου 2010 @ 14:22
Δυστυχώς οι υπολογιστές στο εργαστήριο έχουν κάποια προβλήματα….επίσης δεν έχω καμία ενημέρωση για λογισμικό…ο σχολικός σύμβουλος μου είπε ότι δεν έχει κάποια ενημέρωση για την Πρωτοβάθμια και είναι σε αναμονή…αλλά μέχρι τότε ο Θεός να βάλει το χέρι του…
admin
27 Σεπτεμβρίου 2010 @ 16:39
Θα υπάρξει ενημέρωση σύντομα (θα σας δοθεί και λογισμικό).
Μέχρι τότε φρόντισε να δεις πόσοι ΗΥ είναι πλήρως λειτουργικοί.
Μετά ρώτησε το διευθυντή για τα λογισμικά που έχουν δοθεί στο σχολείο (τα σχολεία έχουν παραλάβει πλήθος τίτλων τα προηγούμενα χρόνια).
Στην αρχή φρόντισε να γίνουν κατανοητοί οι κανόνες λειτουργίας του εργαστηρίου από τα παιδιά (να είσαι πάντα σταθερή στην τήρηση των κανόνων – χρησιμοποίησε την “τιμωρία” των 5 λεπτών, δηλ. όποιος παραβαίνει τον κανόνα για 5 λεπτά παρακολουθεί μόνο και σε απόσταση από τον ΗΥ, πιάνει πάντα το κόλπο… ιδιαίτερα όταν όλοι οι άλλοι κάτι κάνουν με τον ΗΥ)
Έπειτα σωστή στάση σώματος μπροστά στον ΗΥ.
Ζωγραφική έστω με αυτή των windows ή ακόμη καλύτερα με το Natural Art.
Αν υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο τότε με Sumo Paint http://www.sumopaint.com/.
Nα φτιάξουν “σύννεφα λέξεων” με το Wordle http://www.wordle.net/ ή το Tagxedo http://www.tagxedo.com/
Δες επίσης http://www.nga.gov/kids/kids.htm και ιδιαίτερα τη δραστηριότητα Dutch dollhouse.
Κατέβασε το hotpotatoes και ζήτα να ΦΤΙΑΞΟΥΝ (όχι να λύσουν) σταυρόλεξα (οδηγίες εδώ: https://salnk.eduportal.gr/?p=55#more-55)
Π.χ. να διαλέξουν μια ενότητα από κάποιο μάθημα και να βρουν λέξεις και τους αντίστοιχους ορισμούς. Μετά να φτιάξουν το σταυρόλεξο. Έτσι απασχολούνται μέχρι και 5 μαθητές ανά ΗΥ.
Μετά δίνουν το σταυρόλεξο να το λύσει μια άλλη ομάδα κλπ.
Τέλος επειδή προφανώς δεν θα φτάνουν οι ΗΥ για κάθε παιδί, ας εφαρμόσεις το rotation π.χ. 15 λεπτά κάθε παιδί στην ομάδα.
Αν χρειαστείς κι άλλες προτάσεις, άφησε μήνυμα.
Σημείωση: Όσα σου προτείνω είναι πλήρως συμβατά με το ΑΠΣ που θα σας δώσουν.
Tip: Τι να μην κάνεις ποτέ (το μισούν…)
Να μάθουν όρους πληροφορικής απέξω
Λαζαρος
11 Οκτωβρίου 2010 @ 22:33
Εγώ πολύ θα ήθελα κι άλλες προτάσεις, ειδικά αν ήταν και ταξινομημένες ανά τάξη..
admin
11 Οκτωβρίου 2010 @ 22:44
Στο επόμενο διάστημα θα προσπαθήσω να ανεβάσω φορμαρισμένες προτάσεις ειδικά για πληροφορικούς που διδάσκουν σε δημοτικά (γιατί όπως διαπίστωσα οι επίσημες προτάσεις δεν είναι οι πλέον ενδεδειγμένες).
Για παράδειγμα θεωρώ τελείως άτοπο να βάζει ο πληροφορικός ασκήσεις υπέρβασης της δεκάδας σε πρωτάκια* (χάθηκε η logo?). Κάτι τέτοιο μόνο σύγχυση θα δημιουργήσει. Καλό είναι να μην μπαίνει ο ένας στα χωράφια του άλλου, εκτός εάν έχουν αποφασίσει να … “συν-καλλιεργήσουν”.
* Αυτό σημαίνει πως το λογισμικό του Π.Ι. είναι πρακτικά άχρηστο για τους πληροφορικούς. Υπάρχουν όμως 5-6 καλοί τίτλοι λογισμικού που μαζί με το ελεύθερο λογισμικό και εφαρμογές Web 2.0 θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις για όλη τη χρονιά και για όλες τις τάξεις.
Παναγιωτης
16 Μαρτίου 2012 @ 04:02
Καλησπερα σας,
Καταρχας,
Οι δασκαλοι θα διδασκουν το μαθημα τους με την βοηθεια των υπολογιστων για να κανουν το μαθημα ποιο διαδραστικο και ενδιαφερον για τος μαθητες.
Οι πληροφορικοι θα διδασκουν καθαρα την Επιστημη των Υπολογιστων στους μαθητες.
Η Πιστοποιηση που περνουν οι δασκαλοι την χρειαζονται μονο και μονο για να μπορουν ν ενσωματωσουν την τεχνολογια στο μαθημα τους ή τουλαχιστον αυτος ειναι ο στοχος.
Η εμπειρια μου μου λεει οτι ενας πληροφορικος ανετα μπορει να κανει την δουλεια του δασκαλου..ενω ενας δασκαλος οχι..ενας πληροφορικος τρεχει συνεχως με οποιαδηποτε @@@ εχει κανει ενας δασκαλος σε καποιον Η/Υ..Απο format μεχρι παραμετροποιηση του e-school για να επικοινωννει με την βαση του υπουργειου,στησιμο δικτυου,αναβαθμηση μηχανηματων,συντηρηση, ακομα και αλλαγη ρουτερ που να ειναι συμφωνο συμφωνα με τις προδιαγραφες του πληνετ!
Οποτε δασκαλοι μην κανετε ορεξουλες,γιατι το facebook,youtube,word,excel,ppt κτλ ΔΕΝ ειναι πληροφορικη.
admin
16 Μαρτίου 2012 @ 09:40
Παναγιώτη,
Με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ στο Δημοτικό http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php τα πράγματα περιγράφονται διαφορετικά απ’ ό,τι πιστεύεις. Και πάντως δεν είναι ο ρόλος του πληροφορικού στο Δημοτικό Σχολείο να παραμετροποιεί το eschool, να στήνει δίκτυα και να συντηρεί τα μηχανήματα. Βέβαια θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος εάν είχα έστω και μια χρονιά έναν πληροφορικό στο σχολείο μου που να έχει αυτές τις τεχνικές γνώσεις ή μερικές απ’ αυτές. Εξίσου ευχαριστημένος θα ήμουνα αν έκανε το μάθημα σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα. Αλλά ίσως το δικό μου σχολείο βρίσκεται σε ένα παράλληλο σύμπαν και σε όλα τα άλλα οι πληροφορικοί μπορούν άνετα να κάνουν την δουλεια των δασκάλων. Τόσο πολυτάλαντους που μου τους περιγράφεις σίγουρα θα μπορούν…