Ιαν 3 2009
Τα χρυσά βατόμουρα της εκπαίδευσης 2008 – Η ψηφοφορία
[note]Λήξη ψηφοφορίας στις 30 Ιανουαρίου 2009. Μπορείτε να επιλέξετε μέχρι 3 επιλογές[/note]
Τα χρυσά βατόμουρα της εκπαίδευσης 2008!
- Επιμόρφωση Β΄επιπέδου (οργάνωση) (17%, 52 Votes)
- Βιβλίο μαθηματικών Ε΄δημοτικού (15%, 47 Votes)
- Ο δικτυακός τόπος της εκπαίδευσης, για τον οποίο χρειάζεται ο επισκέπτης να περάσει από 2 σελίδες με διαφημίσεις πριν φτάσει στην κύρια σελίδα (κατάμεστη και αυτή από διαφημίσεις) www.alfavita.gr (14%, 43 Votes)
- Τα εκπαιδευτικά λογισμικά τύπου "Ξεφτέρης" που στάλθηκαν με κατεπείγοντα τρόπο στα σχολεία, αν και δε συμβαδίζει ο σχεδιασμός τους με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης. (11%, 33 Votes)
- Επιμόρφωση Β΄επιπέδου εκπαιδευτικών (9%, 27 Votes)
- Η χριστουγεννιάτικη κάρτα που έστειλε το Γραφείο Δικτυακής Εκπαιδευτικής Πύλης του ΥΠΕΠΘ) με την υποσημείωση στο τέλος: "Οποιεσδήποτε απόψεις που διατυπώνονται ανήκουν αποκλειστικά στον αποστολέα.." (8%, 25 Votes)
- Επιμόρφωση Β΄επιπέδου επιμορφωτών (7%, 20 Votes)
- Ο δικτυακός τόπος (και το έργο) του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, www.oepek.gr, για το σύνολο της δράσης εντός του 2008 (6%, 18 Votes)
- Το νέο λογότυπο του υπουργείου (4%, 13 Votes)
- Τα σεμινάρια εισαγωγικής επιμόρφωσης Α' Φάσης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών (4%, 12 Votes)
- ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3699/2008 Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (3%, 10 Votes)
- Η εξαγγελία δημιουργίας Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας στο Αγρίνιο ακριβώς μετά την ανακοίνωση των βάσεων των Πανελληνίων (2%, 6 Votes)
Σύνολο: 135
Loading ...
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΟΖΟΥΜΗΣ
3 Ιανουαρίου 2009 @ 23:40
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ …
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ
4 Ιανουαρίου 2009 @ 01:35
Καλή χρονιά!
Και μια πρόταση:
Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας να κοινοποιηθούν στους “πρωταγωνιστές” μήπως και κάνουν την αυτοκριτική τους!
Στέργιος Ναστόπουλος
5 Ιανουαρίου 2009 @ 04:24
Θα μπορούσαν να μπουν και άλλα: π.χ. Το “φλυαρότατο” Βιβλίο Φυσικής Γ’ Γυμνασίου, όπου χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Γιατί όχι και διαχρονικά προβληματικά βιβλία που κανένας δεν ευδόκησε να σκεφτεί να αλλάξει, όπως το ακαταλαβίστικο βιβλίο “Αρχές Διοίκησης και Οργάνωσης” της Γ’ Λυκείου, που μάλιστα εξετάζεται πανελλαδικά. Βρες ένα και δοκίμασε να το διαβάσεις. Θα το πετάξεις από τη 2 σελίδα. Και έχει κοντά 10 χρόνια (έχει ταλαιπωρήσει μίση σχεδόν γενιά μαθητών). Αλλά και άλλα γενικότερα, όπως η λέξη “ΕΠΑΛ”, χαχαχα:-). Και βέβαια το βασικό ανέκδοτο: “Εισαγωγή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση”.
salnk
5 Ιανουαρίου 2009 @ 14:41
Δεν το πρότεινες Στέργιο εγκαίρως … Του χρόνου με το καλό.
Δημήτρης ΚΟΝΕΤΑΣ
6 Ιανουαρίου 2009 @ 09:56
Αν και είναι αυτονόητη η απάντηση “…δεν το πρότεινες…” θεωρώ πως εκτός συναγωνισμού θα έβγαινε πρώτο χρυσό βατόμουρο – για όσους το γνωρίζουν- ο τρόπος που διοργανώθηκε το πρόγραμμα e-γονείς.
Την θέση του θα διεκδικούσαν οι:
β) …αχαρακτήριστη διάταξη για τις αναθέσεις
γ) η απορρόφηση των χρηματοδοτήσεων με προγράμματα που κρύβουν ξεχωριστά σκάνδαλα : Εικονικές επιχειρήσεις, Εκδρομές ΤΕΕ (με αναθέσεις όλων των εκδρομών της Ελλάδας σε ένα πρακτορείο!), Εκπαιδευτικό Λογισμικό, Ψηφιακές Βιβλιοθήκες κλπκλπ και βέβαια
δ) η μεθόδευση της περαιτέρω απαξίωσης της τεχνικής εκπάιδευσης με την “υποστήριξη” των “απολύτως σχεδιασμένων” θεσμών ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ
Ψηφοφορία για τα χρυσά Βατόμουρα της εκπαίδευσης « Ars Longa Vita Brevis
6 Ιανουαρίου 2009 @ 13:26
[…] ψηφοφορίας στις 30 Ιανουαρίου 2009. Μπορείτε να επιλέξετε μέχρι 3 […]
Νίκος Φραγκιάς
10 Ιανουαρίου 2009 @ 15:47
Γιάννη, τώρα τελευταία άρχισα να μπαίνω σε ιστοσελίδες συναδέλφων και ομολογώ ότι με κέρδισες. Όπου κι αν γράφεις, μπορεί κάποιος να διακρίνει το μεράκι σου. Χαίρομαι όταν βλέπω ότι υπάρχουν τόσο αξιόλογοι συνάδελφοι στο χώρο μας και αναρωτιέμαι. “Πόσο καλύτερα θα ήταν σε περιεχόμενο τα σχολικά μας βιβλία, αν τα έδιναν σε “απλούς” μερακλήδες δασκάλους να τα γράψουν και όχι σε “θεωρητικά σαΐνια” με 1000 μεταπτυχιακά και μηδέν εμπειρία από τάξη. Βλέπεις είμαι κι εγώ παθών με αυτό το βιβλίο Μαθηματικών της Ε’ που ομολογώ ότι τελικά το εγκατέλειψα και έφτιαξα δικές μου σημειώσεις. Να ‘σαι καλά, φίλε, και πάντα τέτοια.